کد خبر : 1687870 | 16 خرداد 1399 ساعت 16:55 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

تراشیدن سر برای همراهی مازیار کوچک

علیه سرطان؛ سهراب در نقش پپ گواردیولا

سهراب بختیاری زاده به خاطر حمایت از یک بیمارسرطانی موی سر خود را تراشید.

علیه سرطان؛ سهراب در نقش پپ گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، فوتبالیست‌های ایرانی همواره در امور خیر دستی بر آتش داشته‌اند و برای طرفداران خود هر کاری لازم بوده انجام می‌دهند. جدید ترین نمونه این موضوعات را سهراب بختیاری‌زاده بازیکن سابق تیم ملی و استقلال رقم زده که در یک اقدام انسان‌دوستانه برای همدردی با کودک سرطانی اهل اهواز موهای سر خودش را تراشیده است. 


بختیاری زاده درباره این اقدام ارزشمند خود به خبرنگار ما گفت: «این حرکت نمادین کوچکترین کاری بود که می‌توانستم انجام دهم و می خواستم به این کودک سرطانی روحیه بدهم».

 

 

1501122

 


وی ادامه داد: «چنین کودکانی روحیه‌ فوق‌العاده‌ای دارند و به راحتی با این مساله کنار آمدند. باید این واقعیت را پذیرفت که ما روزی به دنیا می‌آییم و روزی هم از این دنیا می‌رویم؛ حال در این دنیا ممکن است به یکسری بیماری‌ها مبتلا شده و یا بخاطر حوادث طبیعی یا غیرطبیعی مانند تصادفات،‌ زلزله و... تا پایان عمرمان با مشکلاتی مواجه شویم، بنابراین باید با روحیه عالی به زندگی در این دنیا ادامه دهیم.»


بختیاری زاده در پاسخ به اینکه چه پیامی برای سایر اهالی ورزش در جهت انجام کارهای انسان‌دوستانه دارید،  گفت: «باید به نوعی پیگیر چنین قضایایی باشند و کمک کنند. من می‌بینم در حوزه‌های دیگری بریز و بپاش‌های بیشتری نسبت به ورزش وجود دارد اما هجمه‌ها معمولا روی ورزش است چون همه چیز در اینجا عیان می‌شود؛ اما در عین حال بریز و بپاش در ورزش هم کم نیست و بهتر است با کاهش هزینه‌ها، بتوانیم منابع مالی را در بخش‌هایی از این دست صرف کنیم. این کار باید هم به صورت انفرادی از سوی تک‌تک اشخاص و هم به صورت دولتی صورت گیرد.»


وی در پاسخ به اینکه واکنش‌ها نسبت به اقدام انسان دوستانه شما چه بود نیز اظهار کرد: «من برای دیدن واکنش‌ها چنین اقدامی نکردم.»

 

1501126

 

 

دیدگاه‌ها