کد خبر : 1687899 | 16 خرداد 1399 ساعت 19:37 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

کرستوف کرامر:

موقع تست دوپینگ، پیراهن مسی را گرفتم

کریستوف کرامر، هافبک بروسیا مونشن گلادباخ، فاش کرد که بعد از یک دیدار مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان، در هنگام دادن تست دوپینگ، پیراهن لیونل مسی را از او گرفت.

موقع تست دوپینگ، پیراهن مسی را گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که کرامر برای بایر لورکوزن بازی می کرد، در لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا به میدان رفت و در پایان بازی، او و مسی برای دادن تست دوپینگ انتخاب شدند.

علی رغم عجیب بودن شرایط، کرامر فاش کرد که نتوانست بر وسوسه داشتن پیراهن مسی غلبه کند و از او درخواست کرد تا پیراهنش را به او بدهد.

 

1501175

 

کرامر به بخش آلمانی سایت گل گفت:" موقع دادن تست دوپینگ، از مسی خواستم تا پیراهنش را به من بدهد؛ این بعد از دیدار لورکوزن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان بود. کنار او نشسته بودم و باید خیلی به خودم فشار می آوردم تا در آن موقعیت، تقاضای گرفتن پیراهن او را بکنم اما او سری تکان داد و پیراهنش را درآورد. من گفتم "ممنون" و او گفت:" خواهش می کنم". این ماجرای تعویض پیراهن من با مسی بود."

کرامر که در جام جهانی 2014 نیز عضو تیم ملی آلمان بود، به دلیل مصدومیت سامی خدیرا، در دیدار فینال مقابل آرژانتین هم در ترکیب اصلی به میدان رفت و مقابل مسی بازی کرد.

دیدگاه‌ها