کد خبر : 1687938 | 16 خرداد 1399 ساعت 22:20 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم سابق استقلال به AFC نامه زد

مهدی نظری – مهاجم سابق استقلال در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که باشگاه استقلال مطالباتش را با وجود صدور رای نهایی از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پرداخت نمی کند.

مهاجم سابق استقلال به AFC نامه زد

به گزارش "ورزش سه"، طلب محمد مهدی نظری بابت سال 92 – 450 میلیون تومان است. بازیکن سابق استقلال از این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت نکرده است چرا که بر اساس قوانین بازیکنان داخلی باید شکایت خود را در کمیته تعیین وضعیت مطرح کنند. مهدی نظری در نامه ای که برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است تاکید کرده باشگاه استقلال نسبت به آراء صادره از سوی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ایران بی توجه است و اهمیتی به رای صادره از سوی آنها نمی دهد و او بعد از 7 سال هنوز نتوانسته مطالباتش را دریافت کند.

 

جالب اینکه چندی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هشدار داد در صورت داشتن بدهی از جدول بازی های آسیایی کنار گذاشته می شوند. حتی ممکن است در آینده ای نزدیک محرومیت از حضور در لیگ های داخلی هم تیم های بدهکار را تهدید کند. به زودی نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی پرونده تیم هایی که درلیگ قهرمانان آسیا حضور دارند وارد تهران می شوند و همه چیز را مورد بررسی قرار می دهند. فصل گذشته اطلاعات غلطی از سوی فدراسیون فوتبال به  کنفدراسیون فوتبال آسیا داده شد تا جایی که فدراسیون فوتبال ایران به این خاطر جریمه نقدی شد.

 

دیدگاه‌ها