کد خبر : 1687944 | 16 خرداد 1399 ساعت 23:25 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

میشو نیاید شاهین با کریمیان ادامه می دهد

در حالی که تمرینات تیم شاهین بوشهر چند روزی آغاز شده است هنوز میشو به ایران نیامده است و تمرینات تیم زیر نظر مهرداد کریمیان دنبال می شود.

میشو نیاید شاهین با کریمیان ادامه می دهد

به گزارش "ورزش سه"، مدیر عامل باشگاه شاهین بوشهر اطمینان خاطر داده که میشو به زودی وارد تهران می شود و تمرینات تیم را زیر نظر خواهد گرفت. او به این نکته اشاره داشته میشو در روزهای اخیر با کادر فنی در تماس بوده و تمرینات تیم بر اساس نظرات مربی خارجی طراحی شده است. مربی کروات از ابتدای شیوع ویروس کرونا ایران را ترک کرد و در مصاحبه هایی که اخیرا داشت مخالفت خود را با برگزاری ادامه بازی های لیگ اعلام کرد و اذعان داشت که بهترین تصمیم تعطیلی بازی های لیگ است.

 

اگر میشو به خاطر تروس از کرونا در کشور خود بماند و به ایران برنگردد باشگاه شاهین برنامه ای برای جذب مربی جدید نخواهد داشت و این تیم با هدایت مهرداد کریمیان به کار ادامه خواهد داد. میشو خطاب به  باشگاه اعلام کرده برای بازگشت به تهران در حال برنامه ریزی است و اگر در روزهای اخیر موفق به انجام این کار نشده است به خاطر محدودیت های پروازی بوده است. این در حالی است که برخی از خارجی های لیگ برتر که هموطن میشو هستند بدون هیچ مشکلی به تهران برگشتند. شاید نیت میشو این باشد که نزدیک به برگزاری بازی های لیگ برتر وارد ایران شود.

 

شاهین در دور برگشت بازی ها عملکرد خوبی داشت و با روندی که در پیش گرفته هیچ بعید نیست در پایان موفق به ادامه حضور در جمع تیم های لیگ برتری شود.

دیدگاه‌ها