کد خبر : 1687947 | 17 خرداد 1399 ساعت 00:41 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با پرسپولیس برای افزایش آمادگی تیم بود؛

صادقی: اینجا هستیم که فوتبال بازی کنیم

سرمربی سایپا امیدوار است با شروع لیگ برتر بتوانند نتایج بهتری نسبت به ۲۱ هفته اخیر کسب کنند.

صادقی: اینجا هستیم که فوتبال بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی در خصوص آغاز بازی‌های لیگ برتر ابراز کرد: پس از حدود ۶۰ روز مجددا اجازه انجام تمرینات را پیدا کردیم. از روز سوم خردادماه تمریناتمان را شروع کرده و یک اردو را هم پشت سر گذاشتیم. نخستین بازی دوستانه خود را مقابل پرسپولیس انجام دادیم تا به مرز آمادگی برسیم.

او ادامه داد: خوشبختانه مجوز مسابقات تدارکاتی را هم صادر کردند که اتفاق خوبی است. مسؤولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم به شروع بازی‌ها گرفتند و ما مطیع آنها هستیم.

 

سرمربی سایپا تصریح کرد: روز یکم خردادماه نخستین تست کرونا را انجام دادیم و دو روز بعد تمریناتمان را شروع کردیم. ۶ روز پس از آن هم مجددا آزمایش کرونا را پشت سر گذاشتیم که خوشبختانه فقط در همان تست اول، جواب آزمایش یکی از بازیکنان جوان‌مان مثبت شده بود که الان این بازیکن شرایط خوبی دارد و امیدوار هستیم هرچه زودتر به تمرینات برگردد.

صادقی در خصوص اردوی اخیر سایپا در دهکده ورزشی کرج عنوان کرد: اردوی خوبی داشتیم و ۶ روز در آنجا بودیم. پس از یک مدت طولانی سعی کردیم بازیکنان را جمع کنیم تا حال و هوای تیم، بازی، تمرین و لیگ را زنده کردیم.

او با اشاره به جوانگرایی سایپا در این فصل اظهار کرد: ما در بخش نتایج خیلی خوب نبودیم، اما فوتبال خوبی ارائه دادیم و از نظر استراتژی بازی نمایش قابل قبولی داشتیم ولی باید بتوانیم نتایج خوبی هم کسب کنیم. باید تیم ما روز به روز باتجربه‌تر شود تا نتایج بهتری کسب کنیم. به آینده تیممان امیدوار هستیم.

 

سرمربی سایپا درباره احتمال لغو مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: باید فدراسیون پزشکی و وزارت بهداشت تصمیم بگیرند و ما مطیع آن هستیم. اگر شرایط خوب است و می‌توانیم مسابقات را برگزار کنیم، ما هیچ مشکلی نداریم؛ چرا مسابقه ندهیم؟ اصلا اینجا هستیم که فوتبال بازی کنیم.

دیدگاه‌ها