کد خبر : 1687957 | 17 خرداد 1399 ساعت 09:20 | 17.4K بازدید | 1 دیدگاه

دی‌ماریا: خیلی خوب شد که به بارسا منتقل نشدم

آنخل دی‌ماریا ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن می‌گوید از اینکه در PSG ماندگار شده و به بارسلونا نپیوسته خوشحال است.

دی‌ماریا: خیلی خوب شد که به بارسا منتقل نشدم

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی‌ماریا ستاره 32ساله آرژانتینی پاری سن ژرمن می‌گوید از اینکه به تلاشهای بارسلونا برای جذب او پاسخ منفی داده و در PSG ماندگار شده خوشحال است. بعد از انتقال نیمار از بارسا به PSG، تیم کاتالان تلاش کرد در ازای از دست دادن ستاره برزیلی، دی‌ماریا را به نوکمپ منتقل کند.

 

1501209

 

دی‌ماریا در سال 2015 از منچستریونایتد به PSG پیوست ولی سه سال پیش بعد از ملحق شدن نیمار به تیم فرانسوی، بارسا تلاش زیادی کرد تا او را به نوکمپ منتقل کند. بارسا در نهایت به جای او عثمان دمبله را از دورتموند خرید. دی‌ماریا که در گذشته سابقه بازی در حریف سنتی بارسا، رئال مادرید، را داشته حالا می‌گوید از اینکه PSG تصمیم گرفته او را نفروشد خوشحال است.

 

دی‌ماریا در گفتگو با نشریه فرانسوی اکیپ گفت:" من در پاریس خیلی راضی بودم ولی مسئولین آن زمان باشگاه به من چیزهایی گفتند که در نهایت معلوم شد دروغ بوده. بارسا سعی کرد من را برای پیوستن به تیمش راضی کند. دو باشگاه در این باره صحبت کردند ولی PSG نخواست من را بفروشد و مذاکرات همانجا به پایان رسید".

 

ستاره آرژانتینی در ادامه گفت:" آن دروغها من را خیلی ناراحت کرده بود ولی در نهایت ماندگار شدن در PSG اتفاق خوبی بود چون من امروز از حضور در پاریس خیلی راضی‌ام. دلم می‌خواهد فوتبالم را در اروپا تمام کنم و بازنشسته شدن در PSG تنها چیزی است که می‌خواهم و در ذهن دارم".

 

 

دیدگاه‌ها