کد خبر : 1687958 | 17 خرداد 1399 ساعت 09:40 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: شروع نقل و انتقالات فرانسه از دوشنبه این هفته

بر اساس اعلام رسمی، پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال فرانسه از روز دوشنبه این هفته آغاز می‌شود.

رسمی: شروع نقل و انتقالات فرانسه از دوشنبه این هفته

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ حرفه‌ای فرانسه اعلام کرد پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال این کشور از تاریخ 8 ژوئن (19 خرداد) یعنی از دوشنبه همین هفته آغاز می‌شود و باشگاه‌های این کشور می‌توانند نقل و انتقال بازیکن را از این تاریخ شروع کنند.

 

بعد از شیوع گسترده ویروس کووید19 در اروپا و دیگر نقاط دنیا لیگهای مختلف به حالت تعلیق درآمدند اما از میان لیگهای بزرگ اروپایی تنها فرانسه بود که لیگ خود را به صورت کامل تعطیل اعلام کرد تا پرونده فصل 2019-2020 در این کشور بسته شود. درحالیکه فرانسوی‌ها به زودی نقل و انتقالات را شروع کرده‌اند با اجازه فیفا، پنجره نقل و انتقالات دیگر کشورها به تعویق افتاده.

 

1501211

 

فصل نقل و انتقالات در فرانسه معمولا روز 1 ژوئیه (10 تیر) آغاز می‌شود ولی سازمان لیگ این کشور حالا به باشگاه‌ها اجازه داده که پیش از پایان سال مالی جاری در 30 ژوئن مذاکرات با یکدیگر درباره بازیکنها را آغاز کنند. هنوز درباره شروع پنجره نقل و انتقالات بین‌المللی تصمیمی گرفته نشده.

 

سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال فرانسه در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد:" هیات مدیره سازمان لیگ تصمیم گرفت که دوران نقل و انتقالات بین باشگاه‌‌های فرانسوی از تاریخ 8 ژوئن 2020 آغاز شود. درباره تاریخ شروع پنجره نقل و انتقالات بین‌المللی در جلسات آتی سازمان لیگ تصمیم‌گیری خواهد شد. آن تصمیم با توجه به دستورات فیفا و مذاکرات با دیگر لیگهای اروپایی گرفته خواهد شد".

 

 

دیدگاه‌ها