کد خبر : 1687976 | 17 خرداد 1399 ساعت 11:03 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

ایران – هنگ کنگ با تماشاگر یا بدون تماشاگر

بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا در ماه های مهر و آبان دنبال خواهد شد و بر همین اساس تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی 17 مهر میزبان هنگ کنگ خواهد بود.

ایران – هنگ کنگ با تماشاگر یا بدون تماشاگر

به گزارش "ورزش سه"، این سوال وجود دارد این بازی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد یا بدون حضور تماشاگر؟ در این باره کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکیدی ندارد و این فدراسیون فوتبال است که تصمیم می گیرد این بازی با حضور تماشاگر برگزار شود یا نه و به نظر می رسد فدراسیون فوتبال در این خصوص تابع دستورات بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش است.

 

اخیرا ستاد مبارزه با کرونا با حضور تماشاگران در برنامه پر بینده عصر جدید موافقت کرده است. البته فاصله اجتماعی و هم چنین پروتکل های بهداشتی برای حضور تماشاگران در استودیوی برنامه رعایت می شود. اگر بلیت های کمتری برای این بازی فروخته شود و فدراسیون فوتبال ساز و کارهای لازم برای ایجاد فاصله اجتماعی در استادیوم آزادی را داشته باشد شاید بتواند وزارت بهداشت را برای برگزاری این بازی با حضور تماشاگر متقاعد کند. هر چند باید منتظر ماند و در دید که در ماه های آتی شیوع ویروس کرونا در ایران به چه صورت است.

 

تیم ملی فوتبال ایران به دلیل دو باخت متوالی در برابر تیم های عراق و بحرین با چالش صعود مواجه شده است و بدون شک در بازی های آتی به خصوص دیدارهای خانگی حضور تماشاگر برای تیم ملی از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورتی که وزارت بهداشت با حضور تماشاگر در بازی فوق موافقت کند به طور حتم تعداد بلیطی که برای این بازی فروخته خواهد شد محدود خواهد بود و همان طور که اشاره شد تماشاگران باید با فاصله اجتماعی در استادیوم بنشینند.

 

بر اساس خبرهای رسیده از فدراسیون فوتبال این فدراسیون در تلاش است بازی با هنگ کنگ با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور تماشاگر برگزار شود.

دیدگاه‌ها