کد خبر : 1688030 | 17 خرداد 1399 ساعت 14:22 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

شیخ ویسی: آماده بازی با پرسپولیس هستیم

دروازه‌بان پیکان از روند آماده سازی تیمش زیر نظر ویسی ابراز رضایت کرد و امیدوار است در ادامه فصل به امتیازات لازم جهت بقا دست یابند.

شیخ ویسی: آماده بازی با پرسپولیس هستیم

به گزارش "ورزش سه"، وحید شیخ ویسی، دروازه بان شماره یک پیکان درباره شرایط تمرینات این تیم گفت: تمرینات خیلی خوب پیش می‌رود و ما اولین تیمی بودیم که تست کرونا را انجام دادیم. پس از اینکه جواب تست‌ها منفی بود تمرینات را آغاز کردیم و خیلی هم منظم پیش رفتیم. امیدواریم که شرایط نرمال باشد تا ببینیم چه سرنوشتی در انتظارماست. چون به هر حال هر اندازه که بگوییم همه موارد بهداشتی رعایت می‌شود اما اینطور نیست و مجبور هستیم که تمرین کنیم و شغل ما فوتبال است و منبع درآمد دیگری نداریم. ما فعلا تمرین می‌کنیم و منتظر تصمیم نهایی سازمان لیگ هستیم اما اگر نظر به برگزاری مسابقات باشد ما مشکلی نخواهیم داشت.

 

دروازه بان پیکان با اشاره به اینکه تمام تیم‌ها نمی‌‎توانند به صورت کامل پروتکل‌ها را رعایت کنند، گفت: دقیقا همینطور است. هر تیمی هم که بخواهد رعایت کند، نمی‌تواند 100 درصد انجام بدهد و شاید در حالت خیلی ایده آل 50 درصد آن را رعایت کند. ما هر 4 روز یکبار باید بازی کنیم و سفر کردن و رفت و آمد به شهرهای دیگر به هر حال سخت خواهد بود.

 

شیخ ویسی درخصوص اینکه بسیاری از تیم‌ها مخالف از سرگیری مسابقات لیگ برتر بودند، اینطور ادامه داد: تیم ما که صد در صد موافق چرا که با توجه به شرایطمان در جدول و احاده حیثیتی که باید انجام بدهیم دوست داریم که در مسابقات شرکت کنیم و خودمان را بالا بکشیم. آن تیم‌هایی هم که مخالف بوده‌اند بازیکنانشان مخفیانه تمرین می‌کردند.

 

1322397

 

سنگربان پیکان درباره احتمال افزایش مصدومیت بازیکنان با گذشت بیش از 3 ماه تعطیلی مسابقات لیگ گفت: بله این احتمال وجود دارد چرا که بازیکنان در خانه تمرین می‌کردند و تمرین گروهی نداشتند. زمان 4 هفته برای آماده سازی پس از 2 ماه استراحت فکر نمی‌کنم زمان مناسبی باشد اما با توجه به پزشک تیم‌های مختلف انجام شده است در طول مسابقات ایجاد مصدومیت فوتبالیست‌ها بسیار بالاست.

 

وحید شیخ ویسی آینده پیکان را روشن توصیف کرد و گفت: ما کادر، بازیکنان و مجموعه بسیار خوبی داریم و اصلا به این فکر نمی‌کنیم که سقوط کنیم. ما یکدل هستیم که از قعر جدول فاصله بگیریم و به بهترین نتایج در 9 هفته پیش رو دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها