کد خبر : 1688045 | 17 خرداد 1399 ساعت 14:55 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با HQ

کنایه جالب کروس به وقت شناسی اسپانیایی ها

تونی کروس در مصاحبه با مجله HQ تایید کرد که اسپانیایی ها از حیث وقت شناسی حتی در نزدیکی های مردم آلمان نیز نیستند.

کنایه جالب کروس به وقت شناسی اسپانیایی ها

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس سال 2014 بود که از بایرن مونیخ به رئال پیوست. پس از شش سال او یکی از ستاره های تعیین کننده رئال است و اسپانیایی را هم روان و مسلط صحبت می کند. ستاره آلمانی عاشق زندگی در اسپانیاست و دوست دارد فوتبالش را نیز در رئال به اتمام برساند. قرارداد فعلی کروس با رئال تا 2023 اعتبار دارد و او قصد دارد به آن پایبند بماند.

 

 

1497001

 

 

در اسپانیا کروس را یک آلمانی سنتی می دانند. او در این رابطه به HQ گفت:« از نظر اسپانیایی ها بله ولی از نظر آلمانی ها من دیگر خیلی اسپانیایی شده ام. اسپانیایی ها به آرام بودن  و سرخوشی معروفند و من هم در سال های اخیر تبدیل به یک اسپانیایی شده ام اما همچنان به وقت شناسی و منظم بودن آلمانی خودم پایبند بوده ام. چیزی که خیلی در اسپانیایی ها نمی بینید.

اینجا اگر ده دقیقه دیر به قرارتان برسید، وقت شناس بوده اید. برای مثال اگر به یک قرار تیمی سه دقیقه دیرتر برسم، اغلب اولین نفری بوده ام که حاضر شده ام. تکرار همین اتفاق در آلمان باعث جریمه شما خواهد شد چون قطعا آخرین نفری هستید که در قرار حاضر شده اید.

اسپانیایی ها عادت دارند هر کسی را در آغوش بگیرند و با همه احساس راحتی می کنند اما من اینگونه نیستم.»

 

 

1501277

 

 

بازنشستگی در رئال:«در فوتبال سه سال زمانی طولانی است و هدفم این است که تا پایان قراردادم بمانم. در آن زمان 33 ساله خواهم شد و تلاش می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم. هدفم این است که دوران فوتبالم را در رئال مادرید تمام کنم.»


آینده پس از بازنشستگی:« تصور می کنم که در شغلی مربوط به فوتبال کار کنم اما بعید می دانم که در بالاترین سطح به مربیگری بپردازم. به خصوص به این خاطر که دوباره باید درگیری چیزی شوم که به نظرم اذیت کننده ترین بخش فوتبال است: سفرها و دوری از خانه در هفته های متوالی. این را دوست ندارم اما تصور می کنم که کاری در آکادمی انجام بدهم و تجربیاتم را منتقل کنم.»

 

دیدگاه‌ها