کد خبر : 1688055 | 17 خرداد 1399 ساعت 15:20 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو مارتینز:

هازارد بهترین هدیه به زیدان در کورس قهرمانی است

سرمربی تیم ملی بلژیک اطمینان دارد که ادن هازارد خودش را در رئال ثابت خواهد کرد.

هازارد بهترین هدیه به زیدان در کورس قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد در اولین فصل حضورش در رئال مادرید، بدشانسی های زیادی آورده و نتوانسته ارزش های واقعی خود را نشان دهد. او پیش از شروع فصل مصدوم شد و 5 هفته ابتدایی را از دست داد.

 

 

1483514

 

 

سپس آذرماه در بازی با پی اس جی بود که مصدوم شد و سه ماه به دور از میادین ماند و در حالی که به نظر می رسید مصدومیت او بهبود پیدا کرده، در جریان بازی با لوانته از هفته 25 لالیگا از همان ناحیه قبلی مصدوم شد و این بار در هوستون آمریکا تن به جراحی داد.

 از بخت خوب او، لالیگا دو هفته بعد به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد و او توانسته در این مدت با پشت سر گذاشتن مصدومیت، آماده 11 هفته باقیمانده شود. ستاره بلژیکی در واقع فصل را از دست داده بود اما کرونا باعث شد تا او هدیه غیرمنتظره برای زیدان در ادامه فصل باشد.

اولین بازی رئال پس از شروع مجدد لالیگا 25 خرداد برابر ایبار است و هازارد را بسیاری این روزها در اوج آمادگی دیده اند.

 

 

1497508

 

 

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک در مورد وضعیت هازارد گفت:« همواره گفته ام که ادن هازارد بهترین بازیکنی است که رئال می تواند برای شروع یک پروژه جاه طلبانه روی او حساب باز کند. ادن از بهترین های دنیاست و وقتی روی فرم برگردد، این را ثابت خواهد کرد. او قبل از مصدومیتش برابر پی اس جی در بهترین شرایط خودش به سر می برد و اگر در از سرگیری لالیگا به همان وضعیت برگردد، بهترین بازی ها را برای رئال انجام خواهد داد و در کورس قهرمانی به رئال کمک فراوانی می کند.

برابر پی اس جی رئال تا قبل از مصدومیت هازارد، بهترین نمایش فصلش را ارائه داده بود چرا که هازارد همیشه باعث می شود هم تیمی هایش بهترین بازی خود را انجام دهند. می دانم که ادن الان در شرایط بسیار خوبی است ودر بهترین مقطع فوتبالش قرار دارد. اطمینان دارم که او در رئال به موفقیت می رسد.»

 

 

دیدگاه‌ها