کد خبر : 1688394 | 19 خرداد 1399 ساعت 09:20 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

کورتوا: رئال برای نبرد قهرمانی به هازارد نیاز دارد

تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال مادرید با ستایش از ادن هازارد ستاره بلژیکی هم‌تیمی‌اش می‌گوید رئال برای نبرد قهرمانی با بارسلونا به هازارد آماده نیاز دارد.

کورتوا: رئال برای نبرد قهرمانی به هازارد نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا سنگربان رئال مادرید می‌گوید این تیم اگر بخواهد در ادامه فصل لالیگا برای فتح جام قهرمانی این فصل با بارسلونا رقابتی جدی داشته باشد و موفق شود به ادن هازارد آماده نیاز دارد.

 

1501633

 

ادن هازارد از زمانی که با قراردادی 100 میلیون یورویی از چلسی به رئال مادرید پیوسته با مشکلات متعدد مصدومیت و کمبود آمادگی جسمانی روبرو بوده و تا این لحظه تنها 15 بازی برای سفیدپوشان مادرید انجام داده. پیش از تعلیق لالیگا به دلیل بحران کرونا هازارد با شکستگی استخوان قوزک پا مواجه شد ولی با استفاده از این تعلیق حدودا سه ماهه حالا بار دیگر برای بازگشت به میادین آماده شده است.

 

کورتوا، سنگربان بلژیکی رئال با تمجید از هموطنش هازارد درباره او به مویستار گفت:" حال هازارد کاملا خوب شده. ضرباهنگی که او دارد فوق‌العاده است ولی باید قدم به قدم به جلو حرکت کنیم. نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که او بدون حضور در شرایط مسابقه در اوج باشد. من معتقدم او آماده است. ما برای مبارزه برای فتح جام قهرمانی به او نیاز داریم".

 

 

دیدگاه‌ها