کد خبر : 1688082 | 17 خرداد 1399 ساعت 17:28 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

علت غیبت کای هاورتز مقابل بایرن مشخص شد(عکس)

باشگاه بایرلورکوزن اعلام کرد که کای هاورتز، ستاره جوان و آلمانی این تیم بازی امروز برابر بایرن مونیخ را به دلیل مصدومیت عضلانی از دست داده است.

علت غیبت کای هاورتز مقابل بایرن مشخص شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از دقایقی دیگر دو تیم بایرلورکوزن و بایرن مونیخ در یکی از حساس ترین بازی های هفته سی‌ام بوندسلیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. لورکوزن در حال حاضر با ۵۶ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته و بایرن مونیخ با ۶۷ امتیاز صدرنشین به حساب می آید.

 

تیم میزبان اما برای بازی امروز حساب ویژه ای روی ستاره جوان خود یعنی کای هاورتز باز گرده بود. جوان ۲۰ ساله آلمانی در این فصل ۲۶ بازی برای لورکوزن انجام داده و آمار فوق‌العاده ۱۱ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رسانده است اما با این حال دقایقی پیش و بعد از اعلام ترکیب این تیم مشخص شد هاورتز در ترکیب اصلی حضور ندارد.

 

باشگاه بایرلورکوزن اما لحظاتی پیش از دلیل غیبت هاورتز در ترکیب اصلی این تیم و به طور کلی لیست ۱۸ نفر رونمایی کرد. بر اساس توییتر منتشر شده توسط باشگاه لورکوزن ستاره آلمانی بازی امروز را به دلیل مصدومیت عضلانی از دست داده و حتی روی نیمکت هم حضور ندارد؛ موضوعی که می تواند یک خبر فوق العاده بد برای تیم میزبان و البته خبری خوب برای بایرن مونیخ شد.

 

 

 

1501305

دیدگاه‌ها