کد خبر : 1688101 | 17 خرداد 1399 ساعت 19:11 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

لایپزیش و رد توافق با چلسی برای انتقال تیمو ورنر

اولیور مینتزلاف، مدیر لایپزیش مدعی شد هنوز جدایی تیمو ورنر قطعی نشده است.

لایپزیش و رد توافق با چلسی برای انتقال تیمو ورنر

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخباری در مورد توافق نهایی تیمو ورنر با باشگاه چلسی و انتقال قطعی این بازیکن به لندن شنیده شده است. اما اولیور مینتزلاف مدعی شد هنوز هیچ تیمی بند آزادسازی 54 میلیون پوندی او را پرداخت نکرده و تیمو ورنر هنوز بازیکن لایپزیش است.

 

اولیور مینتزلاف گفت: "ما هنوز هیچ توافقی انجام نداده ایم و به همین دلیل خبری نداریم به شما بدهیم. تیمو ورنر بازیکن لایپزیش است، او چند هفته پیش نشان داد علاقمند به جدایی انتقال است، اما تاکنون هیچ کاری انجام نشده است. ما روی مرحله نهایی لیگ متمرکز هستیم و می خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم. این تنها موضوعی است که ما در حال حاضر با تیمو در رابطه با آن در ارتباط هستیم.

 

1500656

 

برای ما مهم بود که قرارداد ورنر تمدید کنیم و تابستان گذشته این کار را انجام دادیم. البته برای باشگاه نوپای ما مهم است که هیچ بازیکنی با انتقال آزاد از لایپزیش جدا نشود. البته بند آزادسازی در قرارداد تیمو ورنر وجود دارد، اما تاکنون هیچ باشگاهی با ما توافق نکرده و خواهان پرداخت این مبلغ نبوده است.

 

اگر قرار باشد تیمو لایپزیش را ترک کند، ما یقین داریم که باشگاه خریدار به ما این امکان را می دهد که تا پایان فصل بوندس لیگا او را نگه داریم. ما فقط می توانیم در مورد لیگ قهرمانان اروپا مذاکره کنیم که البته ابتدا بدانیم چه موقع برگزار خواهد شد. این تصمیم تا اواسط ژوئن گرفته نخواهد شد."

دیدگاه‌ها