کد خبر : 1688298 | 18 خرداد 1399 ساعت 18:28 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

رابی فاولر:

لیورپولی ها نگران رفتن ورنر به چلسی نباشند

اسطوره باشگاه لیورپول معتقد است تیمو ورنر آنقدرها هم که می گویند بازیکن خوبی نیست.

لیورپولی ها نگران رفتن ورنر به چلسی نباشند

به گزارش "ورزش سه"،  لیورپول یکی از باشگاه هایی بود که به صورتی جدی قصد جذب تیمو ورنر را داشت اما براساس گزارش رسانه های انگلیسی، چلسی و لایپزیش بر سر انتقال این مهاجم گلزن به توافق رسیدند. پیش بینی می شد این بازیکن در تابستان پیش رو به لیورپول منتقل شود ، با این حال لیورپول حاضر به پرداخت مبلغ مورد نظر برای او نشد.

رابی فاولر ، اسطوره باشگاه لیورپول معتقد است که تعریف و تمجید ها از تیمو ورنر آلمانی بیش از حد است.

 

 

1496994

 

 

رابی فاولر درباره رفتن تیمو ورنر به چلسی گفت:« هفته های اخیر خبر و حاشیه زیادی از تیمو ورنر شنیدم اما به شخصه خیلی طرفدار او نیستم. می دانم که او یک بازیکن با استعداد است و در بوندسلیگا در زمره بهترین بازیکنان قرار دارد ولی آنقدرها که می گویند خوب نیست.

ورنر مطابق با استاندارد سه بازیکن هجومی فعلی لیورپول است؟ برای من خیر. باید دید اگر به چلسی منتقل شود، چگونه خود را ثابت خواهد کرد.»

 

 

1499198

 

 

فاولر ادامه داد:« خیلی از لیورپولی ها از شنیدن خبر رفتن او به چلسی ناراحت شدند. انگار که او مثل مارکو فان باستن، بازیکن درجه یکی است که بلافاصله در ترکیب هر تیمی قرار می گیرد. من با این عده موافق نیستم. چندین بار بازی های او را تماشا کرده ام و البته که در بازی او چیزهایی وجود دارد که آنها را دوست دارم و تحسین می کنم اما مشخص نیست که او می توانست در لیورپول هم خوش بدرخشد. به نظر من سطح روبرتو فیرمینو، محمد صلاح و سادیو مانه بالاتر از ورنر است.»

دیدگاه‌ها