کد خبر : 1688177 | 18 خرداد 1399 ساعت 09:40 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

فاوره: سانچو برای دورتموند بسیار مهم است

لوسین فاوره سرمربی دورتموند بعد از پیروزی تیمش مقابل هرتا برلین به تحسین پدیده این تیم جیدون سانچو پرداخت و نقش او در دورتموند را بسیار مهم دانست.

فاوره: سانچو برای دورتموند بسیار مهم است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه جیدون سانچو، پدیده انگلیسی دورتموند در هفته‌ اخیر به شدت مورد توجه رسانه‌ها بوده و از شایعات نقل و انتقالات گرفته تا مسائل انضباطی و حاشیه‌های او در این تیم به شدت در معرض دید قرار داشته، بعد از پیروزی 1-0 دیروز دورتموند مقابل هرتا برلین، سرمربی دورتموند به حمایت از سانچو پرداخت و او را برای این تیم بسیار مهم ارزیابی کرد.

 

1501396

 

لوسین فاوره سرمربی دورتموند که خودش به شدت تحت فشار قرار دارد بعد از پیروزی دیروز که فشارها بر او و تیمش را کاهش داد به حمایت از ستاره 20ساله‌اش پرداخت و گفت:" حضور جیدون سانچو در تیم ما خیلی مهم است. من جیدون را خیلی خوب می‌شناسم. او مدتی طولانی مصدوم بود و به مدت سه تا چهار هفته نمی‌توانست با تیم تمرین کند. در مورد او باید صبور باشیم. جیدون حالا دوباره برگشته".

 

فاوره همچنین از نتیجه کسب شده تیمش در مقابل هرتا ابراز خشنودی کرد و گفت:" اینکه امروز توانستیم پیروز شویم واقعا خوشحال‌کننده است. ما حالا دو تیم صدر جدول هستیم و با تیمهای سوم و چهارم فاصله زیادی پیدا کرده‌ایم. این البته خیلی هم مهم نیست. هدف ما این است که همینطور ادامه بدهیم. چهار بازی دیگر باقی مانده و ما قصد داریم بازی به بازی نهایت سعی‌مان را برای موفقیت به کار ببندیم".

 

 

دیدگاه‌ها