کد خبر : 1688192 | 18 خرداد 1399 ساعت 10:51 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازدید رنگرز از فدراسیون تیراندازی

سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون تیراندازی بازدید کرد.

بازدید رنگرز از فدراسیون تیراندازی

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، حسن رنگرز، سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، نصراله انصاری و علی رحمانیون از مسئولان این حوزه با حضور در فدراسیون تیراندازی با علی دادگر، رییس فدراسیون، رضا ملک محمدی دبیر، ناصر رسولی، رییس کمیته استعدادیابی و ایرج فروزان، رییس کمیته آموزش دیدار و از بخش‌های مختلف این فدراسیون بازدید کردند.

 

رنگرز با بیان فعالیت انجام شده در فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: این فدراسیون با داشتن زیرساخت‌های مناسب و برگزاری دوره‌های آموزش، استعدادیابی و المپیاد اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده است که می‌تواند در المپیک ۲۰۲۲ نوجوانان سنگال موفق باشد.

 

سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: انتظار می‌رود در المیپاد امسال نیز فدراسیون تیراندازی با شناسایی استعداد‌ها و نخبگان بیشتر گام‌های موثری در پشتوانه‌سازی و قهرمان پروری بردارد. فدراسیون تیراندازی در ادوار گذشته با برگزاری این مهم نشان داد پرکارترین فدراسیون در بحث برگزاری المپیاد بوده است.

 

او با اشاره به بحث آموزش تصریح کرد: در کنار استعدادیابی، فرآیند آموزش بسیار مهم است که با پرورش مربیان خوب میتوان چشم انداز خوبی از ورزش کشور ترسیم کرد.

 

در ادامه نیز علی دادگر گفت: فدراسیون تیراندازی با کسب ۶ سهمیه المپیک در بین سایر فدراسیون در صدر قرار دارد و توانسته با این مهم بهترین نتیجه تاریخ ورزش تیراندازی را رقم بزند. این فدراسیون شانس کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ را دارد و ان‌شاءلله با دعای خیر مردم این سهمیه‌های بیشتر خواهند شد.

دیدگاه‌ها