کد خبر : 1688205 | 18 خرداد 1399 ساعت 12:06 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی زاده: قول دادم سومین المپیکی کاراته باشم

دارنده دو مدال طلای کاراته جهان در اندیشه کسب سومین سهمیه ایران برای حضور در المپیک توکیو است.

مهدی زاده: قول دادم سومین المپیکی کاراته باشم

به گزارش "ورزش سه"، امیر مهدی زاده که به خاطر تغییر وزن در نیمه راه مسابقات لیگ برتر کاراته وان نتوانست جایگاه خوبی برای خودش در رنکینگ المپیکی دست و پا کند، تنها امیدش برای المپیکی شدن مرحله آخر مسابقات کاراته وان در پاریس است که سه نفربرتر هر وزن مستقیما راهی المپیک می شوند.


این ملی پوش سبک وزن کاراته ایران که سابقه دو باره قهرمانی در جهان را در کارنامه دارد، در این باره به سایت فدراسیون گفت: امیدوارم در مرحله آخر مسابقات لیگ جهانی و کسب سهمیه المپیک که در پاریس برگزار می شود، با آمادگی کامل حضور پیدا کنم و سومین سهمیه آقایان را کسب کنم. من برای کسب سهمیه المپیک به مردم قول داده ام و باید آن را عملی کنم تا کاراته ایران با حداکثر سهمیه راهی المپیک شود.


وی افزود: عملکرد کاراته ایران در راه کسب سهمیه خوب بود. ما از کشورهای موفق بودیم تا جایی که موفق به کسب ۴ سهمیه مردان و زنان شدیم. امیدوارم خدا کمک کند تا با سهمیه کامل راهی المپیک توکیو شویم.


مهدی زاده در خصوص شرایط بدنی خود عنوان کرد: خدا را شکر وضعیت جسمانی خوبی دارم. در حال حاضر تمریناتم را در منزل پیگیری میک نم. هر زمانی که باشگاه های ورزشی باز شد، ان وقت می توانیم تمرینات گروهی خودمان را آغاز کنیم. ما هم مثل تمامی ورزشکاران دنیا امیدواریم دوباره به شرایط مسابقات و اردوها برگردیم و این بیماری به اتمام برسد. خیلی از کاراته کاها برای رفتن به روی تاتامی لحظه شماری می کنند.

دیدگاه‌ها