کد خبر : 1688207 | 18 خرداد 1399 ساعت 12:07 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

ابراز تاسف فلیک از محرومیت مولر و لواندوفسکی

هانسی فلیک از محرومیت دو ستاره اصلی تیمش رابرت لواندوفسکی و هانسی فلیک در بازی بعدی این تیم مقابل گلادباخ ابراز ناراحتی کرد.

ابراز تاسف فلیک از محرومیت مولر و لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی 4-2 تیمش مقابل بایر لورکوزن در بازی دیروز دو تیم از اینکه دو ستاره اصلی تیمش رابرت لواندوفسکی و توماس مولر به دلیل دریافت کارت زرد در این بازی، بازی بعدی بایرن مقابل مونشن گلادباخ را از دست داده‌اند ابراز تاسف کرد.

 

1501423

 

با اینکه بایرن مونیخ در حال حاضر با اقتدار صدرنشین بوندس‌لیگا است ولی هانسی فلیک نتوانست در گفتگو با خبرنگاران از ابراز ناراحتی بابت از دست دادن دو ستاره‌اش خودداری کند.

 

فلیک در این باره گفت:" خیلی ناراحت‌کننده است ولی چاره‌ای نداریم جز اینکه با واقعیت کنار بیائیم. بازیکنها در زمین احساساتی می‌شوند. من با داور بازی مائوئل گرافه صحبت کردم. او گفت لواندوفسکی به بازیکن حریف ضربه می‌زده و برای همین کارت زرد گرفته. من آن صحنه را ندیدم و بنابراین نمی‌توانم نظر بدهم".

 

سرمربی بایرن درباره اخطار توماس مولر دیگر ستاره تیمش هم گفت:" وقتی لورکوزن می‌خواست ضربه آزاد بزند توماس جلوی توپ را سد کرده بود. پس کارت زرد او درست بود. واقعیت را باید پذیرفت. ما در بازی بعدی با دو بازیکن دیگر به میدان می‌رویم ولی به خاطر همراه نداشتن رابرت و توماس ناراحتیم".

 

 

دیدگاه‌ها