کد خبر : 1688252 | 18 خرداد 1399 ساعت 14:51 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب‌آهن فعلا سرمربی جدید انتخاب نمی‌کند

باشگاه ذوب‌آهن هنوز قصد ندارد نام جدیدی را به عنوان سرمربی تیم فوتبال خود روی نیمکت بنشاند.

ذوب‌آهن فعلا سرمربی جدید انتخاب نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مدیران این باشگاه، با توجه به اینکه رادولوویچ سرمربی مونته‌نگرویی ذوب‌آهن قصد بازگشت به ایران را ندارد، وضعیت سبز و سفیدپوشان اصفهانی در لیگ برتر کمی دشوار شده است. با این حال فعلا برنامه باشگاه ذوب‌آهن به استخدام سرمربی جدید نیست.


بنا برآنچه خبرنگار ورزش سه از جست و جو در باشگاه‌ ذوب‌آهن به دست آورده و در شرایطی که تمرینات این تیم زیر نظر دو مربی ایران و یک بدنساز خارجی دنبال می‌شود، باشگاه ذوب‌آهن در ابتدا قصد دارد تکلیف قرارداد خود را با رادولوویچ مشخص کرده و سپس تصمیمات لازم را اتخاذ کند. چراکه قرارداد فعلی به صورت نیمه‌کاره رها شده و اگر قرار به تغییر و تحول مجددی در کادرفنی ذوب‌آهن باشد، این اتفاق پس از روشن شدن تکلیف قرارداد بین طرفین رخ خواهد داد.


امروز رادولوویچ سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به موضوع پاندمی کرونا و بسته بودن مرزهای کشورش اعلام کرده بود نمی‌تواند به ایران برگردد. البته او از عدم پرداخت دستمزدش از سوی ذوب‌آهن نیز صحبت کرده که این موضوع از سوی باشگاه  تکذیب شده و آنها می‌گویند تا زمانی که رادولوویچ در ایران بوده حق و حقوق خود را به طور کامل دریافت کرده است. ضمن اینکه برای بازگشت به کشورش تعهداتی به باشگاه داده که این مساله نیز باید به طور روشن مشخص شود.


ذوب‌آهن بعد از تغییر و تحول در کادرفنی و حضور رادولوویچ نتایج خوبی در لیگ برتر گرفت و خود را از منطقه خطر دور کرد. این مربی که سابقه حضور در تیم ملی لبنان را دارد، مورد علاقه ذوبی‌ها است و آنها دوست دارند همکاری خود را با وی ادامه دهند. اگرچه رادولوویچ ظاهرا به هر دلیلی قصد بازگشت به ایران را ندارد.

دیدگاه‌ها