کد خبر : 1688257 | 18 خرداد 1399 ساعت 14:21 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

دل لوسکه:

آنلکا گفت بازیکنان رئال به گل‌هایم حسادت می کنند

ویسنته دل بوسکه سرمربی سابق رئال در جریان یک مصاحبه از دلیل عجیب تمرین نکرن نیکولاس آنلکا صحبت کرد.

آنلکا گفت بازیکنان رئال به گل‌هایم حسادت می کنند

به گزارش "ورزش سه"، نیکولاس آنلکا سال 1999 بود که با رقم 25 میلیون یورو از آرسنال به رئال پیوست. او فصل خوبی را در این تیم پشت سر نگذاشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند. ستاره فرانسوی البته با رئال فاتح لیگ قهرمانان شد و گل او به بایرن در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، ضامن صعود رئال به فینال هم شد ولی اختلافات او با برخی هم تیمی ها و کادر فنی، چاره ای جز جدایی برایش باقی نگذاشت. آنلکا سال 2000 راهی پی اس جی شد و بعدها پیراهن تیم های زیادی را به تن کرد.

 

 

1501450

 

 

 

ویسنته دل بوسکه سرمربی سابق رئال که در آن مقطع هدایت آنلکا را برعهده داشت، در مورد او گفت:« برای جذب آنکلا هزینه زیادی(25 میلیون یورو) متقبل شده بودیم. او در حد یک ستاره بود ولی یک روز به رختکن کمپ آمد و گفت که هم تیمی ها گل های او را جشن نمی گیرند چون به وی حسادت می کنند. او به همین دلیل حتی یک یا دو روز تمرین نکرد که باعث جریمه شدنش توسط باشگاه شد.»

 

آنلکا در یکی از مصاحبه هایش این قضیه را به نوعی تایید کرده بود:« از روز اول حضورم در رئال، مشکلاتی داشتم چون برخی هم تیمی ها مخالف انتقالم بودند و به من حسادت می کردند. باشگاه پول زیادی برای خریدم هزینه کرده بود و زمانی که جای رائول را در ترکیب گرفتم، دشمنی ها با من در رختکن هم شروع شد.»

 

 

1501449

دیدگاه‌ها