کد خبر : 1688365 | 18 خرداد 1399 ساعت 23:12 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلوارو رکوبا:

اینتر نمی تواند مانع رفتن لائوتارو به بارسلونا شود

آلوارو رکوبا، ستاره سابق اینتر مدعی شد کار این تیم برای جلوگیری از انتقال لائوتارو به بارسلونا دشوار است.

 اینتر نمی تواند مانع رفتن لائوتارو به بارسلونا شود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته های اخیر تمام تمرکز خود را روی خرید لائوتارو مارتینز از اینتر قرار داده و پیشنهادهای مختلفی برای جذب این مهاجم 22 ساله و گلزن ارسال کرده است. آلوارو رکوبا معتقد است قدرت اقتصادی تیم های ایتالیایی به اندازه دیگر کشورهای اروپایی نیست و به همین دلیل اینتر نمی تواند مانع رفتن لائوتارو به بارسلونا شود.

 

1500513

 

آلوارو رکوبا گفت: "باید اعتراف کرد امروزه لیگ هایی مانند اسپانیا و انگلیس از لیگ سری آ ایتالیا پیشی گرفته اند. خود من نیز در حال حاضر ترجیح می دهم یک مسابقه از فوتبال اسپانیا را ببینم، گرچه در ماه های اخیر در سری آ سبک بازی تیمی مانند آتالانتا نیز من را به خود علاقمند ساخته است. متاسفانه در لیگ ایتالیا کمبود بازیکنانی با توانایی های جادویی که بتوانند شما را هیجان زده کنند وجود دارد.

 

اگر از نظر اقتصادی باشگاه های ایتالیایی قادر به تقویت خود نباشند، تیمی مانند بارسلونا یا یک باشگاه دیگر می تواند اقدام کرده و ستاره ای مانند لائوتارو مارتینز را از اینتر جذب کند، زیرا در حال باشگاه های اسپانیایی و انگلیسی از تیم های ایتالیایی ثروتمندتر هستند. به همین دلیل اینتر از قدرت کافی برای جلوگیری از انتقال لائوتارو به بارسلونا برخوردار نخواهد بود."

دیدگاه‌ها