کد خبر : 1688369 | 18 خرداد 1399 ساعت 23:48 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

ورود طارمی برای خودنمایی دوباره(عکس)

ستاره ایرانی ریو آوه در ترکیب ابتدایی این تیم مقابل فریرا حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرتغال، تیم ریو آوه که مهدی طارمی در آن عضویت دارد، از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز دوشنبه(به وقت ایران)، در استادیوم اختصاصی خود مقابل تیم رده شانزدهمی پاکوس د فریرا قرار می‌گیرد.

 

مهدی طارمی که در ۱۳ مسابقه اخیر لیگ برتر و جام حذفی پرتغال حضور ثابت در ترکیب ریو آوه داشته و چهار گل طی این مدت به ثمر رسانده، امشب هم یکی از نفرات اصلی در دیدار مقابل فریرا است و در خط حمله تیمش به میدان می‌رود.

 

 

1501620

 

 

ستاره ایرانی ریو آوه در حالی امشب بیست و یکمین بازی خود در لیگ برتر پرتغال را انجام می‌دهد که سه مسابقه این فصل را به دلیل مصدومیت و یک دیدار را به علت محرومیت از دست داده، اما حالا با شرایط خوبی در ترکیب تیمش حضور دارد تا آمار گل‌های خود را بهبود ببخشد.

 

طارمی در آخرین مسابقه ریو آوه قبل از تعطیلات سه ماهه لیگ برتر پرتغال، در دیدار مقابل پورتو خوش درخشید و موفق به زدن یک گل به یادماندنی شد؛ او تا به این‌جای فصل موفق به زدن ۸ گل، ثبت یک پاس گل و گرفتن ۶ پنالتی شده که امیدوار است از بازی مقابل فریرا درخشش خود را ادامه دهد.

 

تیم ریو آوه در حال حاضر با ۳۸ امتیاز در جایگاه هفتم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفته که در صورت پیروزی مقابل فریرا، صعود دو پله‌ای در جدول خواهد داشت.

دیدگاه‌ها