کد خبر : 1688389 | 19 خرداد 1399 ساعت 09:00 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

میثاقیان: من اگر مربیگری نکنم، می میرم

روز گذشته اکبر میثاقیان جانشین محمد احمدزاده شد و هدایت تیم ملوان را در 8 هفته باقی مانده رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور را برعهده گرفت.

میثاقیان: من اگر مربیگری نکنم، می میرم

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه در طول حیات ملوان کمتر شاهد حضور مربیان غیر بومی روی نیمکت مربیگری این تیم بودیم اما تماشاگران قوی سپید از این انتخاب راضی هستند به این خاطر که اکبر میثاقیان بازیکن قدیمی ملوان بوده و از سویی با هدایت 6 تیم از دسته اول به لیگ برتر در این زمینه رکوردار است و قطعا با تجربه ای که در هدایت تیم ها از دسته اول به لیگ برتر دارد می تواند برای بازگشت ملوان به لیگ برتر هم برنامه ریزی کند.

 

اکبر میثاقیان با حضور در تیم های شموشک و خونه به خونه و هدایت تیم شموشک به لیگ برتر فوتبال شمال کشور را هم به خوبی می شناسد. اما نکته جالب توجه در این مورد این مربی اینکه ملوان پانزدهمین تیمی است که هدایت آنرا برعهده می گیرد. او ابتدای فصل به توصیه مدرس کلاس حرفه ای پاهایش را عمل کرد تا از حالت پرانتزی خارج شود؛ در غیر اینصورت حتما هدایت یک تیم دسته اولی را در ابتدای فصل برعهده می گرفت.او پیش تر در این باره به خبرنگار ما گفته بود: وقتی مدرس کلاس گفته بود اگر پاهایت را عمل نکنی در پیری از راه رفتن می افتی چنان ترسی وجود من را فرا گرفت که تا صبح نخوابیدم. به همین خاطر به سرعت برای عمل پاهام برنامه ریزی کردم.

 

او به شوخی و در پاسخ به این سوال که آیا قصد نداری با دنیای مربیگری خداحافظی کنی گفت: حالا که پاهایم صاف شده مربیگری را کنار بگذارم. اصلا و ابدا. من اگر مربیگری نکنم می میرم. داشتم در خانه دیوانه می شدم...

 

اما تیم هایی که اکبر میثاقیان هدایت آنها را برعهده داشته از این قرار است. با این روند هیچ بعید نیست سرمربی باتجربه فوتبال کشورمان از هدایت 20 تیم در طول دوران مربیگری اش هم عبور کند.

 

1-ابومسلم 2- پیام مشهد 3- شموشک نوشهر 4 - راه‌آهن 5- استقلال اهواز 6 - شهرداری تبریز 7 - شاهین بوشهر 8 - آلومینیوم هرمزگان 9 - پدیده مشهد 10 - مس کرمان 11- خونه به خونه 12- بادران 13 - سیاه‌جامگان 14 - کارون اروند خرمشهر 15 – ملوان

دیدگاه‌ها