کد خبر : 1688397 | 19 خرداد 1399 ساعت 10:00 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستین: مشکل پای لیونل مسی جدی نیست

کیکه ستین، سرمربی بارسا می‌گوید لیونل مسی ابرستاره تیمش در سلامت کامل به سر می‌برد و مشکل عضلات چهارسر او نگران‌کننده نیست.

ستین: مشکل پای لیونل مسی جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین، سرمربی بارسلونا در پاسخ به پرسش‌هایی درباره میزان آمادگی جسمانی لیونل مسی ابرستاره تیمش می‌گوید او در سلامت کامل به سر می‌برد.

 

1501635

 

بعد از آنکه باشگاه بارسلونا تایید کرد کاپیتانش لیونل مسی در آستانه شروع مجدد لالیگا در تاریخ 11 ژوئن از ناحیه عضلات چهارسر دچار مصدومیت شده، مسی به صورت جداگانه تمرین کرد. بارسا و مسی در حالی برای بازگشت لالیگا آماده می‌شوند که درحالیکه یازده بازی به پایان فصل باقی مانده با اختلاف دو امتیاز نسبت به رئال صدرنشین هستند.

 

کیکه ستین می‌گوید با وجود برنامه فشرده بازی‌های تیمش در شروع مجدد لالیگا، نسبت به آمادگی ابرستاره‌اش لیونل مسی پیش از سفر به مایورکا برای دیدار با این تیم نگرانی ندارد.

 

ستین در این باره گفت:" این فقط منحصر به مسی نیست. چند نفر دیگر از بازیکنان ما هم به دلیل آسیب‌دیدگی‌های جزئی تمرین نکردند. این اتفاقی است که برای خیلی از آنها افتاده. لئو یک کشیدگی جزئی داشته که خیلی مهم نیست. به نظر من او در آمادگی کامل به سر می‌برد و هیچ مشکلی نخواهد داشت".

 

سرمربی بارسلونا در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" همه بازیکنان از همه تیمها با شرایط مشابهی مواجه هستند. باید ببینیم لیگ چطور ادامه پیدا می‌کند و در ادامه بازی‌ها با چه شرایطی روبرو خواهیم شد".

 

 

دیدگاه‌ها