کد خبر : 1688413 | 19 خرداد 1399 ساعت 11:00 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی را به خاطر نبود تماشاچی خراب کردم

بهانه جدید مهاجم آگسبورگ برای از دست دادن پنالتی

مهاجم آگسبورگ که در جریان دیدار دیروز تیمش مقابل کلن یک پنالتی از دست داد می‌گوید علت ناکامی‌اش در گل کردن این پنالتی نبود صدای تماشاچی در استادیوم بوده.

بهانه جدید مهاجم آگسبورگ برای از دست دادن پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، فلوریان نیدرلشنر، مهاجم باشگاه آلمانی آگسبورگ که در جریان دیدار دیروز تیمش مقابل کلن در هفته سی‌ام بوندس‌لیگا، دیداری که در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید، یک پنالتی را از دست داد تا سه امتیاز شیرین برای آگسبورگ از دست برود در پایان بازی مدعی شد علت از دست رفتن پنالتی توسط او عدم حضور تماشاچی در استادیوم و نبود سر و صدای آنها در جریان زدن پنالتی بوده.

 

در دقیقه 27 مسابقه آگسبورگ صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی ضربه نیدرلشنر توسط دروازه‌بان کلن، تیمو هورن دفع شد. نیدرلشنر 29ساله بعد از بازی فضای ساکت و وهم‌آلود استادیوم آگسبورگ آرنا را مقصر از دست رفتن پنالتی دانست.

 

1501647پ

نیدرلشنر در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" من بدترین اشتباهی که یک پنالتی‌زدن می‌تواند بکند را مرتکب شدم. این بازی‌های ارواح واقعا مزخرف است".

 

درحالیکه نیدرلشنر برای زدن پنالتی آماده می‌شد یک بازیکن کلن به دروازه‌بان تیم گفت او معمولا پنالتی‌هایش را به یک جهت می‌زند. نیدرلشنر که این را شنیده بود تصمیم گرفت تصمیمش را عوض کند و به جهت مخالف شلیک کند. اما همین تصمیم او در شلیک به سمت راست باعث شد دروازه‌بان کلن با یک شیرجه بلند توپ را دفع کند.

 

1501646

 

مهاجم آگسبورگ در ادامه صحبت‌هایش گفت:" راستش من هر بار به سمت راست شوت می‌زنم. ولی این بار اجازه داده شرایط اطراف روی تصمیمم تاثیر بگذارد. این کارم واقعا احمقانه بود".

 

 

دیدگاه‌ها