کد خبر : 1688422 | 19 خرداد 1399 ساعت 12:23 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

ناپولی به یونایتد: کولیبالی را ارزان نمی‌فروشیم

امیدهای منچستریونایتد برای خرید ارزان‌تر کالیدو کولیبالی ستاره ناپولی کمرنگ شد چرا که مدیر باشگاه ایتالیایی می‌گوید ستاره خود را ارزان‌تر از ارزش واقعی‌اش نخواهد فروخت.

ناپولی به یونایتد: کولیبالی را ارزان نمی‌فروشیم

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر رسانه‌های انگلیسی معتقد بودند باشگاه منچستریونایتد توجه زیادی به جذب کالیدو کولیبالی ستاره ناپولی نشان داده و امیدوار است با وجود بحران کرونا، او را به قیمتی ارزان‌تر از مبلغ مورد نظر ناپولی خریداری کند.

 

1501663

 

اما مدیر ورزشی ناپولی، کریستیانو جیونتولی آب پاکی روی دست شیاطین سرخ ریخته و می‌گوید وضعیت بغرنج مالی ناشی از اپیدمی کرونا باعث نمی‌شود این باشگاه ایتالیایی ستاره‌اش را ارزانتر از ارزش واقعی‌اش واگذار کند. گیونتولی می‌گوید بازیکنی مثل کولیبالی را نمی‌توان به خاطر یک بحران ارزان‌تر فروخت.

 

کولیبالی 28ساله تا سال 2023 با ناپولی قرارداد دارد. مدیر ورزشی ناپولی در این باره گفت:" کالیدو بازیکن بزرگی است و هنوز با ما قراردادی بلندمدت دارد. ما اگر بخواهیم او را بفروشیم مبلغ قابل توجهی درخواست خواهیم کرد".

 

1501664

 

گیونتولی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" بازیکنی مثل او به خاطر یک بحران ارزش خود را از دست نمی‌دهد. ما قصد نداریم ارزیابی‌ خود را از ارزش او تغییر دهیم".

 

کولیبالی که در فصل 2018-2019 به عنوان بهترین مدافع سری آ انتخاب شده در این فصل برای تیمش 21 بازی انجام داده و گفته می‌شود به جز یونایتد، لیورپول و پاری سن ژرمن هم به جذب او علاقه‌مند هستند.

 

 

دیدگاه‌ها