کد خبر : 1688432 | 19 خرداد 1399 ساعت 13:08 | 4.3K بازدید | 1 دیدگاه

فرید کریمی: رعایت پروتکل ها نشدنی است

فرید کریمی ستاره تیم ماشین سازی می‌گوید: رعایت پروتکل هایی که به ما ارائه کرده‌اند واقعا سخت است و خیلی از ما نمی‌توانیم رعایت کنیم.

فرید کریمی: رعایت پروتکل ها نشدنی است

به گزارش "ورزش سه"، فرید کریمی هافبک سابق تیم سپاهان و کنونی ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آغاز تمرینات تیم ماشین سازی می‌گوید: تمرینات ما در دو گروه برگزار می‌شود و در زمان های متفاوت به انجام می‌رسد. این شرایط سخت است چون همه نگرانی خاص خودشان را دارند و همچنین خطرهای خاص خود را دارد. اگر یک بازیکن به کرونا مبتلا شود مشخص نیست آینده اش به چه شکلی باشد و همچنین ممکن است دیگر اعضای تیم هم کرونا بگیرند.

 

وی افزود: با این حال ما به دستور سازمان لیگ تمرین می‌کنیم و چاره ای جز این نداریم. با این حال در تمرین برخورد فیزیکی و نزدیکی بازیکنان هست و اصلا فوتبال بدون برخورد امکان ندارد. با این حال ما همگی خانواده داریم و وقتی وارد خانه می‌شویم میترسیم که خدایی نکرده اتفاق بدی رخ دهد.

 

کریمی درباره شرایط تیم ماشین سازی هم عنوان کرد: ماشین قطعا در لیگ می‌ماند. ما مصدومان زیادی داشتیم که حالا بعد از کرونا همگی رسیدند و فکر می‌کنم آن نتایج هم به خاطر همین تعداد بالای مصدومان بود. حالا امیدوارم در آغاز لیگ شرایط بهتری داشته باشیم و بتوانیم به رتبه های بالای جدول برسیم، اصلا سقوط در تیم ما مطرح نیست.

 

او درباره رعایت موارد بهداشتی هم گفت: از نظر پروتکل هایی که خودشان می‌گویند، ما نمی‌توانیم خیلی از موارد را رعایت کنیم و شاید تنها دو سه تیم موفق به این کار شوند. مثلا ضد عفونی کردن استادیوم یا تهویه ورزشگاه مواردی است که بسیار سخت است. به هر حال در لیگ قهرمانان آسیا هم به دنبال انتخاب کشوری هستند که این موارد را بهتر رعایت کند. اما من به تصمیم مسئولان فوتبال احترام می‌گذارم و تلاش خواهم کرد که آماده آغاز مسابقات شویم.

دیدگاه‌ها