کد خبر : 1688500 | 19 خرداد 1399 ساعت 18:07 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرخابی‌ها استادیوم کاظمی و امام رضا را حفظ می‌کنند؟

با پایان قرارداد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با استادیوم هایی که شهرداری در اختیار آنها قرار داده بود باید دید آیا این استادیوم ها همچنان تحت اختیار سرخابی ها خواهد بود یا نه.

سرخابی‌ها استادیوم کاظمی و امام رضا را حفظ می‌کنند؟

به گزارش "ورزش سه"، در دی ماه سال 94 بود که شهرداری طی قراردادی دو استادیوم امام رضا و شهید کاظمی را به مدت 5 سال در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار داد تا آنها بتوانند به صورت رایگان از امکانات آن استفاده کنند.

 

این قراردادی است که حدود 7 ماه دیگر به پایان می رسد و به نظر می رسد مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید با مذاکراتی که با شهرداری انجام می دهند تلاش کنند تا بتوانند این دو زمین را برای خود حفظ کنند.

 

پرسپولیس در این چند سال استادیوم شهید کاظمی را تجهیز کرده و از آن به عنوان زمین تمرین خود استفاده می کند و تیم های پایه استقلال هم در استادیوم امام رضا اسکان دارند و از امکانات این مجموعه ورزشی که چمن آن مصنوعی است استفاده می کنند.

 

این استادیوم ها زمانی که محمد باقر قالیباف شهردار تهران بود در اختیار استقلال و پرسپولیس قرار گرفت و باید دید آیا همچنان سرخابی ها می توانند از امکانات آن استفاده کنند یا نه.

 

دیدگاه‌ها