کد خبر : 1688586 | 20 خرداد 1399 ساعت 09:40 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

سالزبورگ مربی‌اش را به دورتموند نمی‌دهد

مدیر باشگاه سالزبورگ می‌گوید با وجود تلاشهای دورتموند برای استخدام سرمربی این تیم، به ماندگار شدن جسی مارش مطمئن است و از این بابت نگرانی ندارد.

سالزبورگ مربی‌اش را به دورتموند نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه اخیرا شایعات زیادی درباره تلاش جدی بوروسیا دورتموند برای استخدام جسی مارش، سرمربی آمریکایی موفق سالزبورگ و منصوب کردن او به جای لوسین فاوره مطرح شده، مدیر ورزشی باشگاه اتریشی، کریستوف فرویند می‌گویند باشگاهش از این بابت نگرانی ندارد و مطمئن است دورتموند نمی‌تواند جسی مارش را اغوا کند.

 

1501835

 

رسانه‌های آلمانی متفق‌القولند که روزهای حضور لوسین فاوره روی نیمکت دورتموند به شماره افتاده. البته فاوره یک سال دیگر با دورتموند قرارداد دارد ولی عقب افتادن او از بایرن با اختلافی هفت امتیازی فشار بر او را بیش از پیش افزایش داده. مارش آمریکایی سابقه کار در بوندس‌لیگا را دارد و سال گذشته پیش از عزیمت به سالزبورگ به عنوان دستیار با رالف رانگنیک کار می‌کرده.

 

مدیر ورزشی سالزبورگ با اعلام اینکه باشگاهش قصد ندارد به مارش اجازه بازگشت به آلمان را بدهد به اسکای گفت:" وقتی متوجه می‌شویم باشگاهی به این بزرگی به دنبال جذب سرمربی ما است البته که این خبر خوشحال‌کننده‌ای است. ولی این در حال حاضر برای ما مساله‌ساز نیست. جسی با ما قراردادی بلندمدت دارد و تصمیم در این باره کاملا به عهده ما است. تا حالا هیچکس با او در این زمینه صحبت نکرده".

 

فرویند با اعلام اینکه شایعات نشان می‌دهد تیمش مربی درستی را استخدام کرده گفت:" این اخبار نشان می‌دهد ما مربیان خوبی داریم. همه مربیان چند فصل اخیر ما موفق شده‌اند و حالا هم جسی برای خودش شهرت و اعتبار زیادی بدست آورده. این واقعا خوشحال‌کننده است".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها