کد خبر : 1687677 | 15 خرداد 1399 ساعت 13:40 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین احتمالی فاوره: دورتموند با من تماس نگرفته

جسی مارش سرمربی سالزبورگ که از او به عنوان جانشین لوسین فاوره در دورتموند یاد شده بود این شایعات را تکذیب کرد.

جانشین احتمالی فاوره: دورتموند با من تماس نگرفته

به گزارش "ورزش سه"، جسی مارش، سرمربی آمریکایی باشگاه اتریشی سالزبورگ که در روزهای اخیر شایعاتی درباره تمایل دورتموند به جایگزینی او به جای سرمربی فعلی‌اش لوسین فاوره مطرح شده بود با رد این شایعات می‌گوید دورتموند با او تماس نگرفته.

 

1500882

 

بعد از شکست خانگی دورتموند مقابل بایرن مونیخ که عملا به رویاهای قهرمانی این تیم در بوندس‌لیگا برای یک فصل دیگر پایان داد باعث شده او بیش از پیش تحت فشار قرار بگیرد. در روزهای اخیر در آلمان شایعات زیادی مطرح بود مبنی بر اینکه دورتموند قصد دارد با اخراج فاوره، سکان هدایت این تیم را به دست مارش بسپارد.

 

جسی مارش آمریکایی در اولین فصل حضورش در سالزبورگ موفق عمل کرده و از او به عنوان یک مربی آینده‌دار در فوتبال اروپا یاد می‌شود .

 

با اینحال مارش بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل راپید وین در لیگ اتریش در پاسخ به سوالهای خبرنگاران درباره این شایعات گفت:" اول باید بگویم که من لوسین فاوره را نمی‌شناسم ولی چند سال پیش با او ملاقات کرده‌ام. او مربی بزرگی است".

 

سرمربی سالزبورگ در ادامه گفت:" دورتموند وضعیت خوبی دارد. آنها باشگاه بزرگی هستند و در حال حاضر در رتبه دوم جدول بوندسلیگا ایستاده‌اند. من اینجا با سالزبورگ قرارداد دارم و تمام تمرکزم روی سالزبورگ است. لازم نیست درباره این مسائل حرف بزنیم ولی این را باید بگویم که با باشگاه دورتموند تماسی نداشته‌ام. در پایان فقط می‌توانم بگویم که تمام تمرکز روی سالزبورگ است و از شرایطم در اینجا کاملا راضی‌ام".

 

 

دیدگاه‌ها