کد خبر : 1688663 | 20 خرداد 1399 ساعت 15:41 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

کارت هدیه‌های دردسرساز برای گابریل کالدرون

مربی سابق پرسپولیس از دریافت کارت هدیه‌هایی از سوی گابریل کالدرون پرده برداشت که البته باعث عصبانیتش شده بود.

کارت هدیه‌های دردسرساز برای گابریل کالدرون

به گزارش "ورزش سه"، گابریل کالدرون طبق قراردادی که با پرسپولیس داشت به ازای پیروزی و کسب نتیجه در این تیم مشمول دریافت پاداش می‌شد. موضوعی که در آپشن قراردادش گنجانده شده بود.

 

در این ارتباط اما مسوولان وقت پرسپولیس دست به اقدام عجیبی زده بودند و در شرایطی که این بندها به صورت دلاری لحاظ شده بود، با اهدای کارت هدیه به دنبال تسویه حساب در این زمینه با او بودند.

 

محسن سیدی، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در اینباره می‌گوید: خب کالدرون واقعا از این موضوع که ناگهان 60 کارت هدیه 500هزار تومانی در اختیار او قرار گرفته بود شوکه و عصبانی شده بود. برای یک خارجی کارت هدیه ایرانی به چه درد می‌خورد؟ فکر کنید او بعد از صحبتی که با مترجم خود داشت متوجه شد باید برای هر کدام از آنها جلوی بانک صف بایستد و با شماره رمز یکسان در نهایت روزانه از هر کارت 200هزار تومان برداشت کند! برایش این رفتار محمدحسن انصاریفرد عجیب و باورنکردنی بود و به شدت نسبت به این رفتار که به زعم او غیرحرفه‌ای و نامتعارف بود واکنش نشان داد.

 

گابریل کالدرون که در ابتدای فصل جاری به جای برانکو روی نیمکت این تیم قرار گرفته بود، بعد از اینکه تیمش را به قهرمانی نیم فصل رسانده بود، با مشکلاتی که با مدیریت باشگاه داشت در نهایت از جمع سرخپوشان جدا شد و اکنون درگیر پرونده شکایت خود از این باشگاه است.

 

دیدگاه‌ها