کد خبر : 1694253 | 16 تیر 1399 ساعت 21:33 | 26.9K بازدید | 6 دیدگاه

شکست قاطع و دوباره سرخ‌ها در فیفا؛

کالدرون حکم ۷۴۵ هزار دلاری علیه پرسپولیس گرفت

باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت ۷۴۵ هزار دلار به گابریل کالدرون و دستیارانش شد.

کالدرون حکم ۷۴۵ هزار دلاری علیه پرسپولیس گرفت

به گزارش ورزش سه، در حالی که باشگاه پرسپولیس هنوز مطالبات برانکو ایوانکوویچ و دستیاران کروات او را پرداخت نکرده، فیفا سرخپوشان را به پرداخت رقمی نزدیک به ۷۵۰ هزار دلار در قبال گابریل کالدرون، اینیگو والنسیا و خوآکین محکوم کرده است.

در حکم جدید فیفا آمده که گابریل کالدرون ۵۸۰ هزار دلار باید از پرسپولیس بگیرد. او ۳۰۰ هزار دلار بابت قسط دوم قراردادش طلبکار است و ۲۸۰ هزار دلار نیز باقی قرارداد و پاداش این مربی آرژانتینی است. بنابراین دفاعیه قرمزها در قبال باقی قرارداد مورد قبول دادگاه فیفا نبوده و پرسپولیسی ها به شکل کامل در این پرونده محکوم شده اند.

 

این در حالی است که خواکین و والنسیا هم روی هم ۱۶۵ هزار دلار از پرسپولیس دریافت خواهند کرد تا مجموع این رقم روی عدد ۷۴۵ هزار دلار باشد.

 

گابریل کالدرون در ابتدای فصل با تصمیم ایرج عرب سرمربی پرسپولیس و جایگزین برانکو شد اما در زمستان با تصمیم محمدحسن انصاری فرد از سمت خود برکنار و جای خود را به یحیی گل‌محمدی داد.

او در طول مدت کاری اش دو دستیار داشت و موفق شد پرسپولیس را به صدر جدول رده بندی لیگ برتر و عنوان قهرمانی نیم فصل برساند.

 

 

1509226

آخرین نشست مطبوعاتی گابریل کالدرون در پرسپولیس پس از بازی با نساجی؛ او تاکید می‌کرد که مسئله‌اش مالی نیست و خواستار «احترام» است.

 

سرخپوشان تهرانی که بیش از یک میلیون یورو به برانکو بدهکار هستند، حالا باید این رقم ۷۵۰ هزار دلاری که با نرخ فعلی دلار نزدیک به ۱۷ میلیارد تومان خواهد بود را نیز از خزانه باشگاه پرداخت کنند.

پرسپولیس در پرونده برانکو ترجیح داد که به جای پرداخت طلب او، پرونده را با صرف هزینه دادرسی به دادگاه عالی ورزش در سوییس ببرد و حالا شاید این تصمیم را در قبال گابریل کالدرون آرژانتینی هم انجام بدهد.

این در شرایطی است که کالدرون پیش تر موافقت خود برای انجام مذاکره پیش از صدور حکم را اعلام کرده بود و حالا باید دید موضع او و همچنین باشگاه پرسپولیس در این موضوع چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها