کد خبر : 1688693 | 20 خرداد 1399 ساعت 17:52 | 34.6K بازدید | 1 دیدگاه

رودریگو بنتانکور:

از این که رونالدو نام من را می دانست متعجب شدم

رودریگو بنتانکور، ستاره اروگوئه‌ای یوونتوس، می گوید که مائوریتزیو ساری اعتقاد ویژه‌ای به این بازیکن دارد.

از این که رونالدو نام من را می دانست متعجب شدم

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو بنتانکور در سال ۲۰۱۷ از باشگاه بوکاجونیورز به یوونتوس پیوست. هافبک اروگوئه ای از آن زمان تا به حال دو قهرمانی سری آ، یک کوپا ایتالیا و یک جام سوپرکاپ ایتالیا را با بیانکونری بالای سر برده است. او هم چنین رفته رفته به یکی از بازیکنان اصلی و مهم یوونتوس تبدیل می شود.

 

 

1501988

 

 

ستاره اروگوئه ای یووه حالا در مصاحبه‌ای پیرامون حضور در این تیم گفت: " من می‌دانستم که در ماه دسامبر راهی تورین خواهم شد. چند ماه بعد من اینجا بودم و واقعاً همه چیز باور نکردنی بود. از ابتدا این باور را داشتم که به یک تیم بسیار بزرگ آمده ام و می‌توانم در ذهنیت باشگاه نفس بکشم.

 

ماسیمیلیانو آلگری به من اعتماد کرد و حالا ساری حساب ویژه ای روی من باز می‌کند. این یک افتخار و مسئولیت بزرگ برای من به حساب می‌آید. من می خواهم به سختی کار کنم و روی عملکردم تمرکز داشته باشم. هنوز باید بیش از اینها پیشرفت کنم"

 

بنتانکور درباره از سرگیری رقابت های سری آ بدون حضور تماشاگران نیز گفت: "بدون هواداران آسان نخواهد بود و گرما نیز تاثیر خود را خواهد گذاشت. ما به سختی تمرین می‌کنیم اما آماده هستیم. یووه همواره می‌خواهد که برنده باشد و کوپا ایتالیا اولین هدف ما به حساب می‌آید."

 

 

1501989

 

 

بنتانکور درباره کریستیانو رونالدو نیز گفت: "اولین بار او را در جام جهانی روسیه ملاقات کردم. من به او سلام کردم و او گفت:سلام رودریگو. نمی دانم که رونالدو چگونه نام من را می دانست. من از این موضوع متعجب شدم. چند هفته بعد ما در تورین با یکدیگر ملاقات کردیم. او تمایل زیادی به پیروز شدن دارد و از این نظر باور نکردنی است."

دیدگاه‌ها