کد خبر : 1688712 | 20 خرداد 1399 ساعت 19:26 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک و افشای برنامه تابستانی بایرن مونیخ

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ در مورد نیازهای این تیم در بازار نقل و انتقالات صحبت کرد.

هانسی فلیک و افشای برنامه تابستانی بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، اخبار زیادی در مورد انتقال ستاره هایی چون لروی سانه و کای هاورتز به بایرن مونیخ منتشر می شود و هانسی فلیک نیز تلویحا نیاز به یک وینگر سرعتی را تایید کرد. این سرمربی آلمانی در نشست خبری پیش از دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل فرانکفورت پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

 

هانسی فلیک گفت: "خرید بازیکن جدید؟ ما سه وینگر به نام های سرژ گناربری، کینگزلی کومان وایوان  پریشیچ داریم. برای رسیدن به اهداف بزرگ در طول یک فصل این تعداد ممکن است کافی نباشد. من با حسن صالح حمیدزیچ صحبت کردم و او در حال بررسی شرایط است.

 

1499980

 

ما در رابطه با این موارد در داخل باشگاه بحث می کنیم. اگر قرار باشد بگویم به تقویت چه پست هایی نیاز داریم باید از یک وینگر یا مدافع کناری عرض دهنده نام ببرم که سرعت ما را بهبود بخشد.

 

درخشش دیویس؟ الفونسو در حال حاضر بسیار خوب کار می کند. او علاوه بر سرعت در فاز دفاعی نیز موفق است و سبک بازی او به سود ماست. دیویس پیش از این نیز بازیکنان مهمی برای ما بود و حالا هم گل می زند و هم پاس گل می دهد.

 

تمدید قرارداد؟ همیشه گفته ام که این باشگاه برای من بسیار مهم است. من از کودکی در اینجا بازی کردم و هوادار بایرن بودم. من تیمی دارم که برای موفقیت بسیار سخت تلاش می کند و ما همیشه می خواهیم پیشرفت کنیم. کار کردن در بایرن سرگرم کننده است و به همین دلیل مجبور نیستم به مقطعی طولانی فکر کنم."

دیدگاه‌ها