کد خبر : 1688747 | 20 خرداد 1399 ساعت 22:11 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

نونو گومژ:

رونالدو مجبور شد با شرایط ایتالیا وفق پیدا کند

نونو گومژ معتقد است شرایط کریستیانو رونالدو در ماه های اخیر در سری آ بهتر شده است.

رونالدو مجبور شد با شرایط ایتالیا وفق پیدا کند

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شیوع ویروس کرونا رونالدو شرایط فوق العاده ای در ترکیب یوونتوس داشت و مرتبا در حال گلزنی بود. حالا نونو گومژ مهاجم پیشین فیورنتینا و تیم ملی پرتغال که پس از ترک بنفیکا در سال 2000 دو سال را در فوتبال ایتالیا گذراند، مدعی شد رونالدو نسبت به ابتدای ورودش درک بهتری نسبت به شرایط سری آ پیدا کرده است.

 

نونو گومژ گفت: "مدتی است که سری آ در شرایط معمول خود نبوده است. قبل از سال 2000 و تا سال 2005، بهترین بازیکنان در ایتالیا شاغل بودند. باشگاه های ایتالیایی خیلی قوی بودند و در دهه نود تقریبا هر سال در اروپا قهرمان می شدند و بالاترین سطح سرمربیان را در اختیار داشتند.

 

1501007

 

من در ابتدا در ایتالیا با مشکلات زیادی روبرو بودم، زیرا فضای کمتری برای حمله نسبت به پرتغال وجود داشت. مدافعان ایتالیایی از نظر تاکتیکی بسیار خوب بودند و می توانستند هر کاری را که سرمربی درخواست کرده بود انجام دهند. سیستم دفاعی یک سد متحد است، همه آنها با هم حرکت می کنند و حتی کریستیانو رونالدو نیز هنگام ورود به ایتالیا تلاش خود را بیشتر کرد. او عادت داشت توپ را به سمت خودش بکشاند و فضا و وقت لازم برای فکر کردن داشته باشد، در حالی که در ایتالیا باید از نظر ذهنی سریع تر باشید و به فوتبال فکر کنید.

 

کریستیانو این موضوع را درک کرد و با شرایط سازگار شد. رونالدو دریافت مجبور است سبک بازی اش را با فضای کمتری نسبت به اسپانیا تغییر دهد. بنابراین او به محوطه نزدیکتر شد تا شاید بیشتر معطوف به گلزنی باشد و اینگونه خیلی پیشرفت کرد."

دیدگاه‌ها