کد خبر : 1688762 | 20 خرداد 1399 ساعت 23:47 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

دیگو میلیتو:

ممکن نیست لائوتارو با لیونل مسی هماهنگ نشود

دیگو میلیتو، ستاره سابق اینتر معتقد است لائوتارو مارتینز می تواند روزی بهترین بازیکن جهان شود.

ممکن نیست لائوتارو با لیونل مسی هماهنگ نشود

 

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری دیگو میلیتو را کاشف لائوتارو می دانند و او بود که ستاره فعلی اینتر را در سال 2016 و در باشگاه راسینگ آرژانتین به فوتبال معرفی کرد. حالا دیگو میلیتو مدعی شد لائوتارو همین حالا نیز در باشگاه بزرگی است، اما این قابلیت را دارد تا در هر تیمی به میدان برود.

 

دیگو میلیتو گفت: "لائوتارو می تواند برای هر تیمی در جهان بازی کند، او یک مهاجم فوق العاده و یک پسر استثنایی است. من همیشه از لائوتارو تمجید می کنم و بسیار خوشحالم که اوضاع برای او خوب پیش می رود.

 

1502045

 

من فکر می کنم که لائوتارو در اینتر، یکی از بهترین تیم های جهان خوشحال است. اما اگر او مجبور شود به بارسا برود، بهترین را برای او آرزو می کنم. مطمئن هستم که این انتقال برای لائوتارو فوق العاده خواهد بود. چگونه ممکن است او نتواند با لیونل مسی هماهنگ شود؟ من اطمینان دارم که لائوتارو می تواند کنار لئو بازی کند و او این کار را در ترکیب آرژانتین انجام داده است.

 

لائوتارو در طول دهه آینده بهترین بازیکن جهان خواهد بود و او باید همه چیز را برای تحقق این هدف به دست آورد. لائوتارو جوان است اما ایده های روشنی دارد. او بازیکنی است که همیشه می خواهد پیشرفت کند و کیفیت خود را افزایش دهد."

دیدگاه‌ها