کد خبر : 1688807 | 21 خرداد 1399 ساعت 12:01 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

اطمینان بارسلونا: مسی روز شنبه بازی می‌کند

کیکه ستین سرمربی بارسلونا می‌گوید با وجود نگرانی‌های قبلی، لیونل مسی برای بازی روز شنبه این تیم با مایورکا در آمادگی کامل به سر می‌برد.

اطمینان بارسلونا: مسی روز شنبه بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین، سرمربی بارسلونا می‌گوید نسبت به آمادگی لیونل مسی ستاره بزرگ تیمش برای حضور در بازی روز شنبه بارسا مقابل مایورکا در شروع مجدد فصل لالیگا هیچ شکی ندارد.

 

1501635

 

مسی که مدتی بود نگرانی‌هایی بابت آسیب‌دیدگی عضلات چهارسر زانویش مطرح شده بود این هفته روز دوشنبه به تمرین گروهی بارسلونا برگشت. ستین پیش از این هم گفته بود که مسی در شرایط خوبی به سر می‌برد.

 

لالیگا از روز پنج‌شنبه بعد از وقفه‌ای سه ماهه به دلیل بحران کرونا دوباره آغاز می‌شود. بارسا که صدرنشین فعلی لیگ است در اولین دیدارش روز شنبه به مصاف مایورکا می‌رود.

 

1501777

 

ستین به رادیو کاتالونیا گفت:" ما نسبت به حضور مسی در بازی مقابل مایورکا هیچ شکی نداریم. چند نفر دیگر از بازیکنان ما هم مشکلاتی داشتند. ولی مسی به دلیل احتیاط در تمرینات شرکت نمی‌کرد".

 

ستین درباره وضعیت آمادگی لوئیس سوارز گفت هنوز مطمئن نیست که او بتواند در مقابل مایورکا به میدان برود. سرمربی بارسا گفت:" این مساله‌ای است که باید راجع به آن صحبت کنیم. من مطئنم که او از بازی اول می‌تواند بازی کند ولی شاید درست نباشد که یک بازی کامل در میدان باشد. ما نمی‌دانیم که او می‌تواند از اول تا آخر بازی را دوام بیاورد یا نه. حال سوارز خوب است ولی نباید او را با خطر مواجه کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها