کد خبر : 1688814 | 21 خرداد 1399 ساعت 12:41 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

همبازی سابق کریستیانو در سلسائو

فقط حسودها کریستیانو رونالدو را دوست ندارند!

کاستینیا همبازی سابق کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال با تمجید از این ابرستاره فوتبال می‌گوید تنها حسودها هستند که از کریستیانو بد‌شان می‌آید!

فقط حسودها کریستیانو رونالدو را دوست ندارند!

به گزارش "ورزش سه"، کاستینیا همبازی سابق کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال با بیان خاطراتی جالب از تلاش و زندگی فوتبالی این ابرستاره پرتغالی نشان می‌دهد که او برای رسیدن به بالاترین سطح فوتبالی دنیا تا چه حد پرتلاش بوده و حاضر بوده برای رسیدن به هدفش از خودگذشتگی کند. کاستینیا همچنین معتقد است کسی نمی‌تواند رونالدو را بشناسد و او را دوست نداشته باشد مگر آنکه به او حسادت کند.

 

1502099

 

صحبتهای کاستینیا در حالی مطرح شده که پیش از این ادعا شده بود که بسیاری از هم‌تیمی‌های رونالدو در تیمهای مختلف از او خوش‌شان نمی‌آید. چرا که او بارها از دست هم‌تیمی‌هایش عصبانی می‌شود و به خصوص زمانی که پاس درستی به او داده نمی‌شود یا موقعیتی از او گرفته می‌شود، تحمل رونالدو برای هم‌تیمی‌هایش دشوار می‌شود.

 

ولی کاستینا اینها را شایعات بی‌اساس دانسته و می‌گوید چنین چیزی درباره رونالدو صادق نیست.

 

1502098

 

کاستینیا در گفتگو با گل در این باره گفت:" یک بار در تمرین رئال بازیکنان این تیم به دروازه‌بانها شوت می‌زدند. هر نفر بیست شوت زد و رونالدو یکی از دست داد. درحالیکه تمام بازیکنها بین شش تا ده شوت را از دست دادند. وقتی رونالدو آن یک شوت را از دست داد همه شروع کردند به شوخی کردن با او و رونالدو خیلی عصبانی شد. چند تا توپ برداشت و رفت به شوت کردن تنهایی به یک دروازه. او می‌خواست آنقدر آن کار را بکند تا بتواند هر 20 شوتش را گل کند. چند بازیکن می‌شناسید که چنین روحیه‌ای داشته باشند؟".

 

کاستینیا در ادامه صحبتهایش گفت:" امکان ندارد کسی از رونالدو خوشش نیاید مگر آنکه به او حسادت کند. او مرد متواضعی است و من خوشحالم که امروز تا این حد موفق شده. من از نزدیک شاهد تلاشهای او برای تبدیل شدن به بهترین بوده‌ام و چون پرتغالی هستم از موفقیت او احساس غرور می‌کنم".

 

 

دیدگاه‌ها