کد خبر : 1688895 | 21 خرداد 1399 ساعت 18:23 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

شهرخودرو احتمالا به تهران برود؛

ابهام در برگزاری بازی‌ها در مشهد

تیم فوتبال شهرخودرو به دلیل شرایط بیماری کرونا در مشهد ممکن است اردوی خود را در تهران برپا کند.

ابهام در برگزاری بازی‌ها در مشهد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه که امروز هم بر تعطیلی لیگ برتر تاکید کرده، معتقد است در شرایط سختی که بخاطر بیماری کرونا در کشور و برخی شهرها با وضعیت قرمز وجود دارد، تعطیلی مسابقات بهترین تصمیم خواهد بود و این موضوع را در حالی عنوان کرده که پرداختی به بازیکنان‌اش را به ۸۰ درصد رسانده است.

 

اما دغدغه شهرخودرویی‌ها در فاصله حدود سه هفته تا نخستین مسابقه در لیگ برتر، تشدید این بیماری در جریان مسابقات و تمرینات است و به این موضوع تاکید دارد که مسؤولان سازمان لیگ باید به سلامت بازیکنان، مربیان و عوامل برگزاری بازی‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

وحید علیپور، قائم مقام باشگاه شهرخودرو درباره شرایط مشهد اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز برخی شهرها مثل مشهد عملا امکان برگزاری بازی‌ها در این شهرها وجود ندارد.

او عنوان کرد: آنچه مسلم است، مشهد در حال حاضر در وضعیت قرمز به سر می‌برد و این مسئله موجب ایجاد استرس در بین بازیکنان شده و عملا مجبور هستیم به شهر دیگری برویم؛ برای همین هم کادر فنی پیشنهاد داده است تا تیم را ظرف چند روز آینده به تهران ببریم و مدتی را در تهران اردو بزنیم تا کنترل بازیکنان راهم از نظر شیوع ویروس بیشتر زیر نظر بگیریم.

 

قائم مقام باشگاه شهرخودرو با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر در شهرهایی که شرایط نامطلوبی از نظر بیماری دارند، ابراز کرد: با این شرایط و وضعیت قرمز مشهد، برگزاری بازی در این شهر هم با ابهام روبه‌رو است و به نوعی از مشهد فراری می‌شویم.

دیدگاه‌ها