کد خبر : 1688922 | 21 خرداد 1399 ساعت 20:26 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش هجومی شاگردان گل‌محمدی با یک گل؛

پرسپولیس ۱- گل‌گهر ۰؛ برد اول قبل از لیگ

سرخ پوشان پایتخت با گلزنی سیامک نعمتی موفق به کسب پیروزی برابر گل‌گهر سیرجان شدند.

پرسپولیس ۱- گل‌گهر ۰؛ برد اول قبل از لیگ

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که در نخستین دیدار تدارکاتی برابر سایپا به تساوی بدون گل رسیده بود، از ساعت ۱۸:۰۷ امروز چهارشنبه در دومین مسابقه دوستانه، در استادیوم شهید کاظمی به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت.

 

* پرسپولیس بازی را با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، وحید امیری و علی علیپور آغاز کرد.

* گل‌گهر سیرجان نیز با نظر مجید جلالی در این دیدار با ترکیب میلاد فراهانی، علیرضا ابراهیمی، سید عبدالله حسینی، یوسف وکیا، رضا علیاری، مهرداد عبدی، احمدرضا زنده‌روح، مهرداد بایرامی، سجاد عاشوری، یونس شاکری و گادوین منشا مقابل پرسپولیس قرار گرفت.

* سید جلال حسینی به دلیل مصدومیت جزیی که داشت، در این بازی حاضر نبود و به همراه کادر پزشکی تمرینات اختصاصی انجام می‌داد و امیر روستایی نیز که در جریان تمرین در روزهای گذشته دچار آسیب دیدگی شده بود، در کنار حسینی با کادر پزشکی تیم به انجام تمرینات اختصاصی پرداخت.


* در دقیقه ۷ بازی و در ضد حمله پرسپولیس، با اشتباه خط دفاعی تیم گل‌گهر، پاس امید عالیشاه به سیامک نعمتی رسید و این بازیکن به راحتی گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

* در دقیقه ۱۷ شوت زمینی مهاجم گل‌گهر از پشت محوطه جریمه، به وسیله بیرانوند مهار شد.

* در دقیقه ۲۶ در ضد حمله گل‌گهر، شجاع خلیل‌زاده در گوشه ۱۸ قدم سرخ‌پوشان، مهاجم گل‌گهر را متوقف کرد و داور به او کارت زرد نشان داد. ضربه آزاد گل‌گهر هم راهی به جایی نبرد و بازی همچنان با تک گل پرسپولیس به جریان افتاد.

* در دقیقه ۳۰ گادوین منشا، مهاجم سابق تیم پرسپولیس و کنونی گل‌گهر، در برخوردی که در میانه زمین با بازیکن حریف داشت، مصدوم شد و جای خودش را به پیمان رنجبری داد.

* در دقیقه ۳۵ در حمله تیم گل‌گهر و پاس عرض آنها به محوطه جریمه پرسپولیس، توپ با مشایعت شیری به بازیکن گل‌گهر نرسید و این موقعیت دفع شد.

* در دقیقه ۳۷ همکاری خوب بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه گل‌گهر با پاس رو به بیرون نعمتی همراه شد اما توپ به بازیکنان سرخپوش نرسید و این موقعیت خوب از دست رفت.

 

 

1502189

 

* در دقیقه ۴۲ و روی ضد حمله بازیکنان پرسپولیس، توپ در گوشه محوطه جریمه به علی علیپور رسید و ارسال خوب این بازیکن با ضربه سر احمد نوراللهی همراه شد که این ضربه با اختلاف کمی از روی دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

* در دقیقه ۴۴ مجددا پرسپولیس صاحب یک موقعیت خطرناک شد و این بار محمد نادری از جناح چپ با ارسالی خوب روی دروازه گل گهر، علی علیپور را صاحب موقعیت کرد که ضربه سر این مهاجم هم از روی دروازه میهمان گذشت.

* در دقیقه ۴۵ شوت زمینی و محکم پیمان رنجبری توسط علیرضا بیرانوند مهار شد و در نهایت، نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

* در آغاز نیمه دوم، رادو به جای بیرانوند وارد زمین شد و تا دقیقه ۵۰ هم بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس دنبال می‌شود.

* در دقیقه ۵۲ حمله بازیکنان گل گهر با پاس عرضی و زمینی یوسف وکیا همراه شد که این توپ به طور خطرناکی از جلوی دروازه پرسپولیس عبور کرد و بازیکنان سیرجانی نتوانستند روی آن اثر بگذارند.

* در دقیقه ۶۲ و روی پاس در عمق سیامک نعمتی، وحید امیری با دروازه‌بان گل‌گهر تک به تک شد که شوت او توسط گلر سیرجانی‌ها دفع شد.

 

* در دقیقه ۶۵ حمله پرسپولیس در گوشه محوطه جریمه گل‌گهر، با خطایی که بایرامی روی نادری انجام داد، سرخ‌پوشان را صاحب ضربه کاشته کرد که ضربه عالیشاه مستقیم به سمت دروازه زده شد و توپ پس از برخورد به تیرک دروازه، به بیرون رفت.

* در دقیقه ۶۶ پرسپولیس به طور همزمان چهار تعویض انجام داد و طی آن احسان حسینی، محسن ربیع‌خواه، سعید حسین‌پور و مهدی عبدی به ترتیب به جای شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری وارد زمین شدند.

* در دقیقه ۷۰ مهدی ترابی و محمد حسینی به ترتیب به جای امید عالیشاه و مهدی شیری برای پرسپولیس به زمین آمدند و در دقیقه ۸۰ آریا برزگر به جای علی علیپور وارد زمین شد.

* در دقیقه ۸۳ روی پاس آریا برزگر، مهدی عبدی یک موقعیت تک به تک را از دست داد.

 

1502190

 

* در دقیقه ۸۷ سینا شعبان‌خانی و ارسلان آزادی به جای محمد نادری و محمد حسین کنعانی‌زادگان وارد زمین شدند.

* در دقیقه ۸۸ مهدی عبدی با پاس خوب سعید حسین‌پور با دروازه‌بان گل‌گهر تک به تک شد، اما شوت او با اختلاف اندک از کنار دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

 

* در وقت‌های اضافه بازی، پرسپولیس صاحب یک موقعیت خوب و خطرناک شد که طی آن، مهدی ترابی بعد از جا گذاشتن یک بازیکن گل‌گهر، با پاس در عمق، آریا برزگر را صاحب موقعیت کرد که او هم با دریبل مدافع حریف با گلر تک به تک و ضربه این بازیکن جوان از کنار دروازه گذشت.

* این بازی دوستانه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

دیدگاه‌ها