کد خبر : 1688965 | 22 خرداد 1399 ساعت 01:20 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

صعود بایرن مونیخ به فینال جام حذفی آلمان

بایرن مونیخ با پیروزی 2-1 مقابل آینتراخت فرانکفورت، به فینال رقابت های جام حذفی آلمان صعود کرد.

صعود بایرن مونیخ به فینال جام حذفی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان هانس دیتر فلیک که با قهرمانی در بوندس لیگا فاصله چندانی ندارند، اکنون برای قهرمانی در جام حذفی، تنها بایرلورکوزن را پیش رو دارند.

بایرنی ها بازی را هجومی آغاز کردند و بعد از چند حمله خطرناک در دقایق ابتدایی، سرانجام در دقیقه 14 به گل رسیدند. روی یک حرکت تیمی بود که توماس مولر با یک پاس دقیق، ایوان پریشیچ را در دهانه دروازه صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه سر، بایرن را پیش انداخت.

در ادامه باز هم این بازیکنان بایرن بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و به این ترتیب، نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

1502245

 

نیمه دوم را هم بایرنی ها بهتر آغاز کردند و می توانستند به گل دوم برسند اما باز هم فرصت های این تیم از دست رفت. تا اینکه در دقیقه 69، این آینتراخت بود که به گل تساوی رسید. روی یک حرکت از سمت چپ بود که بعد از اینکه ضربه کامادا توسط مدافعان بایرن دفع شد، توپ مقابل دا کاستا قرار گرفت و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

اما بایرنی ها خیلی زود توانستند بار دیگر پیش بیفتند. در دقیقه 74 بود که دیویس و کیمیچ، این لواندوفسکی بود که در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه مطمئن، حساب کار را 2-1 کرد.

در دقایق پایانی باز هم این بایرنی ها بودند که موقعیت های بهتری برای گلزنی داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری بایرن به پایان رسید تا این تیم حریف لورکوزن در دیدار نهایی شود.

دیدگاه‌ها