کد خبر : 1688982 | 22 خرداد 1399 ساعت 09:40 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد فلیک از برگزاری جام حذفی همزمان با لیگ

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ با وجود راه‌یابی تیمش به فینال جام حذفی از فدراسیون فوتبال آلمان به دلیل انتخاب تاریخ بازی مرحله نیمه‌نهایی تیمش انتقاد کرد.

انتقاد فلیک از برگزاری جام حذفی همزمان با لیگ

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 2-1 دیشب بایرن مونیخ مقابل آینتراخت فرانکفورت و راه‌یابی این تیم به فینال جام حذفی، هانسی فلیک سرمربی بایرن فرصت را برای انتقاد از برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال این کشور برای زمان این مسابقه غنیمت شمرد و گفت بازی کردن تیمش در فاصله کمی بین دو مسابقه مهم در بوندس‌لیگا در نیمه‌نهایی جام حذفی سخت و غیرمنطقی بوده.

 

1499979

 

هانسی فلیک بعد از پیروزی دیشب شاگردانش در مصاحبه با تلویزیون نیمه‌دولتی ARD آلمان گفت:"  فاصله کم این بازی‌ها کار را برای ما خیلی سخت کرده. لواندوفسکی و توماس مولر نمی‌توانستند روز شنبه در بوندس‌لیگا برای ما بازی کنند و سرژ گنابری هم حالا به آنها اضافه شد. من سعی می‌کنم کمتر راجع به تاریخ بازی‌ها و مسائلی از این دست صحبت کنم چون کاری از دست ما درباره این مسائل ساخته نیست ولی به نظرم صالا درست نیست که بین دو بازی بسیار مهم بوندس‌لیگایی ما در نیمه‌نهایی جام حذفی هم به میدان برویم".

 

فلیک در ادامه صحبتهای خود گفت:" بعد از وقفه ناشی از کرونا فوتبالیست‌ها باید مسابقات خیلی زیادی انجام بدهند. این فقط در مورد ما صادق نیست و همه تیمها را شامل می‌شود. ولی می‌توانستیم مسابقات نیمه‌نهایی و فینال جام حذفی را به بعد از پایان بوندس‌لیگا موکول کنیم تا بازیکنان ما بتوانند فعلا همه تمرکزشان را روی لیگ و لیگ قهرمانان معطوف کنند".

 

 

دیدگاه‌ها