کد خبر : 1689011 | 22 خرداد 1399 ساعت 12:30 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

استرالیا-نیوزیلند؛ شانس اول میزبانی جام جهانی زنان

بر اساس گزارشها پیشنهاد میزبانی مشترک استرالیا-نیوزیلند برای جام جهانی زنان 2023 از بیشترین شانس برای انتخاب شدن به عنوان میزبان رقابتها برخوردار است.

استرالیا-نیوزیلند؛ شانس اول میزبانی جام جهانی زنان

به گزارش "ورزش سه"، بعداز کناره‌گیری برزیل از درخواست میزبانی جام جهانی زنان 2023 حالا سه درخواست رسمی از طرف کلمبیا، ژاپن و درخواست مشترک استرالیا-نیوزیلند به مرحله نهایی راه پیدا کرده و منتظر تصمیم شورای فیفا هستند. رسانه‌ها ولی می‌گویند پیشنهاد مشترک استرالیا-نیوزیلند بیشترین شانس را برای برنده شدن در این رقابت دارد.

 

1502308

 

شورای فیفا قرار است روز 25 ژوئن (5 تیر) در جلسه‌ای آنلاین میزبان جام جهانی زنان 2023 را معرفی کند. جام جهانی‌ای که برای اولین بار با حضور 32 تیم برگزار خواهد شد.

 

بر اساس امتیازبندی‌هایی که فیفا تا کنون درباره درخواستها انجام داده پیشنهاد مشترک استرالیا-نیوزیلند با دریافت 4.1 امتیاز از 5 امتیاز ممکن صدرنشین است.

 

ژاپن با 3.9 امتیاز و کلمبیا با 2.8 امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

 

فاطما سامورا، دبیرکل فیفا در این باره گفت:" یک سال بعد از برگزاری هشتمین دوره جام جهانی زنان در فرانسه که رکوردهای زیادی را شکست، شورای فیفا به زوی درباره میزبان نهمین دوره جام جهانی زنان تصمیم‌گیری خواهد کرد. تورنمنتی که در سال 2023 برگزار می‌شود و ما امیدواریم از جام جهانی قبلی هم بهتر و بزرگتر باشد".

 

 

دیدگاه‌ها