کد خبر : 1689036 | 22 خرداد 1399 ساعت 13:52 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد هر روز با تیمو ورنر تماس می گیرد!

گیدو شفر، خبرنگار حوزه لایپزیش در مورد انتقال تیمو ورنر به چلسی صحبت کرده است.

لمپارد هر روز با تیمو ورنر تماس می گیرد!

 

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه باشگاه لایپزیش توافق با چلسی برای انتقال تیمو ورنر به لندن را تکذیب کرد، اما به نظر می رسد این ستاره 23 ساله و آلمانی فصل بعد در استمفوردبریج بازی خواهد کرد. گیدو شفر فاش کرد فرانک لمپارد برای راضی کردن تیمو ورنر هر روز با او تماس می گرفته است.

 

1501339

 

گیدو شفر گفت: "جای تعجب است که ورنر به چلسی پاسخ مثبت داد، اما همچنین او خرید بسیار خوبی برای چلسی خواهد بود. چلسی توانست بند خرید ورنر را بپردازد و مزیت بزرگ برای چلسی این بود که آنها مستقیما به خود این بازیکن ابراز علاقه کردند و او با تماس گرفتند.

 

من از تیمو شنیدم که فرانک لمپارد تقریبا هر روز در چند هفته گذشته با او تماس می گرفت و به او می گفت بازیکنی است که به این باشگاه به او احتیاج دارد. هر بازیکن به عشق و محبت نیاز دارد، به خصوص تیمو ورنر. رقم انتقال ورنر 60 میلیون یورو نیست. من با کسی که در جریان این قرارداد است تماس گرفتم و او به گفت که چلسی 50 میلیون یورو پرداخت می کند. من با ارسال پیامک به ورنر تبریک گفتم و او با من تماس گرفت و گفت تصمیم درستی گرفته است. همچنین، مدیر کارل هاینز فورستر، مدیر باشگاه نیز چلسی را باشگاه مناسب برای ورنر دانست."

 

 

 

 

دیدگاه‌ها