کد خبر : 1689046 | 22 خرداد 1399 ساعت 14:22 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

مگر مالی باشگاه دست من بود؟ 

توفیقی: من در عکس های بویان هم نبودم

معاون سابق استقلال می گوید نه در آمدن بویان نقش داشته است و نه مالی این موضوع دست او بوده است.

 توفیقی: من در عکس های بویان هم نبودم  

به گزارش ''ورزش سه''، بعد از سررسیدن موعد پرداخت بدهی بویان عده ای به پندار توفیقی حمله کرده اند که این قرارداد در زمان او بسته شده و پولی به این بازیکن پراخت نشده است. 


پندار توفیقی در این باره به ورزش سه گفت: اگر دیده باشید من در هیچکدام از عکس های قرارداد بویان حضور ندارم چون در آن زمان کسالت داشتم.

 

او ادامه داد: این را هم بگویم که مسوولیت فنی تایید یک بازیکن با کادرفنی است و مسوولیت سلامت آن با کادر پزشکی، در آن زمان که بویان به ایران آمد هیچ مصدومیتی نداشت و تاییده پزشکی او هم موجود است ولی بعدا بنا به دلایلی مصدوم شد که دقایق کمی برای استقلال بازی کرد. وقتی این دو در کنار هم است مدیران باشگاه فقط وظیفه دارند قرارداد را امضا کنند.  

 

معاون سابق باشگاه استقلال در مورد اینکه در مدت حضور بویان پولی به او پرداخت نشد هم گفت: من معاون ورزشی باشگاه بودم و پولی دستم نبود که به کسی پرداخت کنم. پول دست آقای ملکی بود و اگر اختیار مالی داشتم شک نکنید تیام و جپاروف را نگه می داشتم. 

 

توفیقی در پایان گفت: در مورد اینکه می گویند قراردادهای دوره توفیقی بد بسته شده باید بگویم یادتان نرود هم بهترین بازیکنان حال حاضر استقلال در زمان من قرارداد امضا کرده اند و هم کسانی که از آنها درآمدزایی شده است. اللهیار صیادمنش، مجید حسینی و تیام که باشگاه از فروش آنها حدود 2 میلیون دلار پول درآورد در زمان کدام مدیر با استقلال قرارداد امضا کرده اند؟ فکر می کنم این مسائل دیگر نخ نما نشده است و مشخص است چه کسانی این صحبت ها را مطرح می کنند.

دیدگاه‌ها