کد خبر : 1689063 | 22 خرداد 1399 ساعت 15:37 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت:

حمله منچستر به فاتی با کمک ایجنت رونالدو!

ژرژ مندس از سوی منچستریونایتد مامور شده تا رضایت انسو فاتی برای جدایی از بارسا را جلب کند.

حمله منچستر به فاتی با کمک ایجنت رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی در ابتدای فصل جاری و زمانی که لیونل مسی و لوئیس سوارز مصدوم بودند، شانس بازی در تیم اول بارسا را پیدا کرد و به بهترین شکل نیز از این فرصت سود جست. او خیلی زود توانست چندین رکورد را در بارسا و حتی لیگ قهرمانان به ثبت برساند ولی به تدریج و با بازگشت ستاره های بارسا او نیز نیمکت نشین شد.

بارسلونا اما خوشبین است که فاتی با کسب تجربیات بیشتر، در فصول آینده بتواند به یک لیونل مسی جدید تبدیل شود و به همین دلیل با تمام پیشنهاداتی که برای وی رسیده، مخالفت کرده است.

 

 

1500013

 

 

فاتی رکورد جوان ترین گلزن بارسا در لالیگا و نیز جوان ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان را در اختیار دارد و طبق ادعای هفته گذشته نشریه اسپورت، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا اخیرا پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای این بازیکن را رد کرده است. او به باشگاه خواهان فاتی گفته است که این بازیکن فروشی نیست و روی او برای آینده حساب ویژه ای باز کرده اند. این پیشنهاد از سوی منچستریونایتد بود.

 

 

1042634

 

 

طبق ادعای امروز اسپورت، منچستریونایتد با وجود پاسخ منفی بارسا ناامید نشده و از طریق برقراری ارتباط با ژرژ مندس ایجنت رونالدو از وی خواسته تا به عنوان واسطه با آنسو فاتی وارد مذاکره شود. مندس پیشنهاد جدید یونایتد را به اطلاع فاتی رسانده و بر این اساس او در صورت انتقال به این باشگاه، تا سه برابر دستمزد فعلی خود را دریافت خواهد کرد. یونایتد در صورت پاسخ مثبت فاتی به صورت جدی با بارسا وارد مذاکره می شود.

طبق این گزارش، فاتی فعلا تمرکزش را روی 11 بازی باقیمانده تا انتهای فصل گذاشته ولی بازگشت لوئیس سوارز از مصدومیت و نیز شایعات انتقال لائوتارو به بارسا باعث شده تا او در مورد آینده اش در باشگاه کاتالان دچار تردیدهایی شود.

در چنین شرایطی به نظر می رسد بارسا باید در مورد تمدید قرارداد با فاتی عجله کند. در قرارداد پیشنهادی بارسا، دستمزد فاتی دو برابر می شود و رقم فسخش نیز از 170 میلیون یورو به 400 میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها