کد خبر : 1689067 | 22 خرداد 1399 ساعت 15:49 | 31.3K بازدید | 1 دیدگاه

فلیپه ملو:

لگد به روبن باعث منتفی شدن انتقالم به رئال شد

فلیپه ملو ستاره برزیلی سابق یوونتوس، اینتر و گالاتاسرای بر سر تمام مفاد قرارداد با رئال به توافق رسیده بود.

لگد به روبن باعث منتفی شدن انتقالم به رئال شد

به گزارش "ورزش سه"، فلیپه ملو زمانی در تیم ملی برزیل جایگاه ثابتی داشت. ستاره ای که با فلامینگو، کروزیرو و گرمیو شروع کرد و سپس در اسپانیا پیراهن تیم هایی چون مایورکا، راسینگ و آلمریا را به تن کرد. او البته در ایتالیا و باشگاه فیورنتینا بود که به شهرت رسید. ملو پس از فیورنتینا راهی یوونتوس شد و سپس به گالاتاسرای پیوست تا بهترین سال های فوتبالی خود را در ترکیه پشت سر بگذارد. او بار دیگر به ایتالیا برگشت و این بار پیراهن اینتر با به تن کرد. ملو از 2017 برای پالمیراس بازی می کند.

 

 

1502360

 

 

ملو سال 2010 و زمانی که برای یووه بازی می کرد، برای دومین بار با پیشنهاد رئال روبرو شد و کار انتقالش نهایی هم به نظر می رسید ولی یک اتفاق همه چیز را به هم زد. او در این رابطه می گوید:« ایجنتم به من گفت که از رئال پیشنهای برایت رسیده و خیلی زود به توافق رسیدیم ولی چیزی امضا نشد و همه چیز را به بعد از جام جهانی موکول کردیم. در یک چهارم نهایی و پس از لگدی که به روبن زدم و اخراج شدم، انتقالم به رئال نیز منتفی شد. آنها عقب نشینی کردند و در نتیجه در یوونتوس ماندم و یک سال بعد به گالاتاسرای رفتم.

بازی برای رئال مورینیو، رونالدو و کاکا یک رویا بود. وقتی پیشنهاد رئال یا بارسا می رسد، باید همه چیز را کنار گذاشته و پاسخ مثبت بدهید. این دو باشگاه بسیار بزرگ و باورنکردنی هستند. می توانستم در رئال تاریخ ساز شوم ولی خوب، سال 2011 به گالاتاسرای رفتم و آنجا در 4 سال فاتح 8 جام شدم. در ترکیه من برای هواداران گالا یک بت هستم و قطعا نمی توانستم در رئال به این درجه از محبوبیت برسم.»

 

 

1496624

دیدگاه‌ها