کد خبر : 1689097 | 22 خرداد 1399 ساعت 20:19 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

استفانو پیولی: میلان آرزوهای زیادی دارد

استفانو پیولی، سرمربی میلان، ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند از طریق کوپا ایتالیا یا سری آ راهی رقابت‌های اروپایی فصل آینده شود.

استفانو پیولی: میلان آرزوهای زیادی دارد

به گزارش "ورزش سه"، میلان فردا شب در چهارچوب مرحله برگشت رقابت های کوپا ایتالیا و بعد از یک وقفه سه ماهه که به دلیل شیوع ویروس کرونا به وجود آمد، مهمان یوونتوس خواهد بود. دو تیم در بازی رفت به تساوی 1-1 دست یافتند و مسابقه فردا سرنوشت تیم صعود کننده به فینال را مشخص خواهد کرد.

 

استفانو پیولی پیش از بازی تیمش برابر یوونتوس گفت: " دوباره بازی کردن بسیار مهم است و ما حالا باید آن را با خیال راحت انجام دهیم. اینجا در میلان، ما همیشه مراقب بوده ایم. ما اقدامات احتیاطی لازم را انجام داده ایم و همیشه از شروع مجدد مسابقات حمایت کرده ایم. نداشتن هوادار به شدت آسیب رسان است اما این این تنها راه است. من دو هفته به شکل عمدی خودم را از فوتبال دور کردم اما حالا با انگیزه های فراوان به سراغ آن آمده ام.

 

ما باید در گرمای تابستان به مسابقات پا بگذاریم و از طرف دیگر تقویم بازی ها نیز بسیار فشرده خواهد بود چرا که باید هر سه روز یکبار به میدان برویم. همه بچه ها خوب کار کردند حتی اگر از آمادگی کامل برخوردار نباشند."

 

 

1477168

 

 

پیولی در ادامه گفت: " هدف اول میلان این است که از طریق رقابت های کوپا ایتالیا یا سری آ به مسابقات اروپایی راه پیدا کند. اولین چیز پیش روی ما کوپا ایتالیا است پس باید روی آن تمرکز کنیم. به اندازه کافی خوش شانس هستیم که می توانیم بازی ها را از سر بگیریم. تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و آرزوهای زیادی داریم."

دیدگاه‌ها