کد خبر : 1689127 | 23 خرداد 1399 ساعت 03:29 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاریوس: نصف باشگاه های لیگ برتر دنبال من بودند

لوریس کاریوس، دروازه بان لیورپول، ادعا کرد که پیش از پیوستن به منچسترسیتی در سال 2009، نیمی از باشگاه های لیگ برتر به دنبال به خدمت گرفتنش بودند.

کاریوس: نصف باشگاه های لیگ برتر دنبال من بودند

به گزارش "ورزش سه"، کاریوس که بعد از اشتباهاتش در فینال چمپیونزلیگ 2008، به بشیکتاش قرض داده شده بود، به تازگی قرارداد قرضی اش را با این باشگاه ترکیه ای را به پایان رساند و به لیورپول برگشت؛ جایی که با توجه به حضور آلیسون، شانس چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی ندارد.

اما اولین تجربه او در فوتبال انگلیس، حضور در منچسترسیتی بین سال های 2009 تا 2011 بود اما در نهایت بدون اینکه در حتی یک بازی هم برای آبی ها انجام بدهد، این باشگاه را ترک کرد.

او به ترنسفر مارکت گفت:" من در آن زمان در تیم زیر 16 سال بازی می کردم و بازیکن یاب های زیادی در بازی ها حضور داشتند. در 16 سالگی می توانید اولین قرارداد حرفه ای تان را امضا کنید. من در آن زمان از همه جور باشگاهی پیشنهاد داشتم اما منچسترسیتی به دنبال کمک کردن به من بود.

 

1492631

 

 

آنها به من ثابت کردند که برنامه مشخصی دارند؛ برای مثال، اینکه چطور می توانم در بازی های بزرگسالان بازی کنم. این من را شیفته خودش کرد. من می توانستم در اشتوتگارت هم بمانم اما برنامه آنها به اندازه برنامه منچسترسیتی من را متقاعد نکرد.

بنابراین به خودم گفتم  این چالش را می پذیرم و به انگلیس می روم. چه باشگاه های دیگر به دنبال من بودند؟ احساس می کردم نیمی از تیم های لیگ برتر. در آلمان، من تنها با اشتوتگارت کار کردم زیرا اشتوتگارت به کار با جوانان معروف بود و هست. من از کار در آنجا واقعا لذت می بردم.

در آن زمان من تنها برنامه منچسترسیتی و اشتوتگارت را شنیدم. در آن زمان، ورود سرمایه گذارها تازه آغاز شده بود. منچسترسیتی باشگاهی بود که خیلی به بازیکنان جوانش تکیه داشت. خیلی ها پیشرفت کردند و آکادمی در موقعیت خوبی بود. به همین دلیل من تصمیم گرفتم به این باشگاه بروم."

دیدگاه‌ها